Tuntevatko vanhempanne toisensa? Siis anoppi ja appiukko ja sun vanhemmat?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä ei tunne. Mun vanhemmat olisivat silloin heti seurustelun alussa halunneet tutustua. Mutta anoppi ja appiukko ovat niin ujoja etteivät halua ikinä tavata ketään. Eivätkä ole yhtään seurallisia ihmisiä. Välimatkaakin heillä on 300km. Meidän häissä ovat tavanneet. Onkohan se jopa ainut kerta, en nyt muista...
 
"vieras"
No samalta paikkakunnalta olivat ja molemmat perhepäivähoitajia että tunsivat, mies puoliset eivät sen kummemmin ole tutustuneet ja nyt se ei ole mahdollistakaan enää, miehen isä on kuollut sekä minun äitini.
 
"vieras"
Eivät tunne toisiaan. Olemme olleet mieheni kanssa jo pian 10v yhdessä ja kaksi lastakin on, mutta vanhempamme eivät ole koskaan tavanneet. Häitä ei ole ollut, eikä lapsiamme ole kastettu, joten niissäkään yhteyksissä eivät ole päässeet tapaamaan. Meistähän se on kiinni, kun emme ole jaksaneet tutustuttaa, siis järjestää mitään kahvitteluja tms. Joulukortit kaiketi toisillensa lähettelevät, mutta muuta yhteyttä heillä ei ole.
 
Mun äiti tunsi mun anopin jo ennalta, työn merkeissä ovat tavanneet jo parikymmentä vuotta sitten. Tapaavat meidän kautta pääasiassa mutta tarpeen mukaan ovat kyllä muutenkin yhteyksissä. Välimatkaa heillä noin 6km, että ei siksikään vaikeaa.
 
[QUOTE="vieras";22710659]Eivät tunne toisiaan. Olemme olleet mieheni kanssa jo pian 10v yhdessä ja kaksi lastakin on, mutta vanhempamme eivät ole koskaan tavanneet. Häitä ei ole ollut, eikä lapsiamme ole kastettu, joten niissäkään yhteyksissä eivät ole päässeet tapaamaan. Meistähän se on kiinni, kun emme ole jaksaneet tutustuttaa, siis järjestää mitään kahvitteluja tms. Joulukortit kaiketi toisillensa lähettelevät, mutta muuta yhteyttä heillä ei ole.[/QUOTE]

Ihan hullua lähetellä joulukortteja ihmisille joita ei tunne mitenkään eikä ole koskaan tavannutkaan :D
 
*-*
Meillä tapasivat vasta esikoisen ristiäisissä muutama vuosi sitten, vaikka ollaan oltu yli 10 v. yhdessä. Yritän pitää nuo ihmiset erillään, koska anoppi on sellainen p*skanpuhuja. Jos tapaisi vanhempani ja kävisi heidän luonaan, juttelisi kaikille millaista heillä on yms. ja keksisi keksimälläkin jotain huonoja juttuja. Anoppi yrittää korottaa itseään haukkumalla muita. Äitini on sellainen luonnonlapsi ettei meikkaa, värjää hiuksiaan tms. ja anoppi saisi jo noista hyvät juorunaiheet ja haukkumiset.
 
No miten sen nyt ottaa. Isät jos kapakassa näkevät niin kyllä ne paskaa siellä jauhavat, samoin jos äidit näkevät kaupassa. Ristiäisissä ovat virallisesti nähneet ja pari kertaa anoppilan pihalla.
 
"vieras"
Ihan hullua lähetellä joulukortteja ihmisille joita ei tunne mitenkään eikä ole koskaan tavannutkaan :D

No niinhän se on, mutta ilmeisesti heidän tapansa viestittää toisilleen, että "väleissä" ollaan kun kerran on yhteisiä lapsenlapsiakin. En tiedä, miksi eivät samantien kaiva toistensa puhelinnumeroita esiin ja vaikka soittele toisilleen. Ehkä eivät kehtaa tms. Pitäisi varmaan ryhdistäytyä ja tutustuttaa heidät toisiinsa, kun vaan saisi aikaan. Ovat kuitenkin tavallaan samanhenkisiä ihmisiä monella tapaa, joten varmaan yhteinen sävel löytyisi nopeasti.
 
040608
Kyllä ne toisensa tuntee. Miehen isä tosin on kuollut ennenkuin me on tavattu, joten hän on pois kuvioista. Mutta vaikka välimatkaa on yli 200km niin kyllä ne jotenkin toisensa tuntee. Tapaavat meillä synttäreillä ym. juhlissa, soittelevat ( lähinnä anopit keskenään sekä mun anoppi ja mun mummu), miehen äidillä kyläillään yhdessä kun mun vanhemmat on meillä kylässä. Miehen äiti osuu tuossa melkein naapurissa ja mun vanhemmat käy useamman kerran vuodessa meillä. Anoppini on pari kertaa käynyt äitini luona, anoppini on jo vähän vanhempi, eikä oikein halua lähteä mukaan reissuun kun sinne mennään.

Todella outoa mun mielestä ettei vanhemmat tunne toisiaan. Kun joku kirjoitti ettei ole tavannut kertaakaan tai vaan muutaman kerran. No eihän siinä vielä toista opi tuntemaan. En mäkään nyt tiedä kuinka hyvin meidän vanhemmat toisensa tuntevat, mutta kyllä ne tekemisissä keskenään ovat.
 
Todella outoa mun mielestä ettei vanhemmat tunne toisiaan. Kun joku kirjoitti ettei ole tavannut kertaakaan tai vaan muutaman kerran. No eihän siinä vielä toista opi tuntemaan. En mäkään nyt tiedä kuinka hyvin meidän vanhemmat toisensa tuntevat, mutta kyllä ne tekemisissä keskenään ovat.
Mä taas en nää mitään syytä miks niiden pitäis niin hyvin toisensa tuntee tai olla kamalasti tekemisissä keskenää..
 
Meidän kauttamme ovat tutustuneet.

Ensimmäisiä appivanhempia käyvät isä ja äiti aina joskus auttelemassa muutenkin kuin vain minun tai lasten kanssa.
Nykyisten appivanhempien kanssa tulevat hyvin juttuun vaikka aika vähän näkevät muuta kuin sukujuhlissa. Tosin esim äiti ja eno kutsui appivanhemmat heidän sukunsa tilalle Jussin viettoon viime kesänä jne.
 
Jotenkuten joo.
Äitini on töissä appiukon olinpaikassa ja on varmaan joka päivä tämän kanssa tekemisissä. : /
Anoppi on mennyt pois.
 
On muutaman kerran nähny.
Ovat aika eri ikäluokkaa, mun reilu nelikymppistä äitiä ei kovin kiinnosta kutomiskerhot joita melkein 70v anoppi taas enemmän harrastaa :p
Sairaalassa, pari kertaa meillä, ristiäisissä ja pojan puolivuotis "synttäreillä" näki :)
 
:)
Äiti ja Anoppi tuleevat hyvin juttuun, meidän isä on juro ei tee tuttavuutta muitten kanssa joten ei ole tekemisissä appivanhempieni kanssa..appi on sit jotain siltä väliltä
 

Yhteistyössä