Tuntemuksia alavatsassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amanda2105
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

amanda2105

Uusi jäsen
01.02.2016
10
4
3
Helsinki
Ovulaatio oli viime viikolla, uskoakseni alkupuoliskolla. En tee koskaan ovulaatiotestejä, mutta tunnistan sen tietynlaisista lievistä kivuista alavatsassa. Lauantaina huomasin pientä vuotoa, joka oli haalean punaista (ei verrattavissa kuukautisvuotoon), mutta mikä loppui jo lauantai-iltana. En käytä hormonaalista ehkäisyä eikä minulla yleensä ole ollut ns.välivuotoja. Sen jälkeen parina päivänä on ollut erikoisia tuntemuksia alavatsassa. En osaa varmuudella sanoa, mutta mielestäni ovat munasarjojen kohdalla. Kuumeilua ei ole ollut ja nämä tuntemukset eivät ole olleet mitenkään kovia, lähinnä paineen tunnetta ja kevyitä vihlasuja. Lisäksi pientä huimausta on ollut...

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Pitäisikö hakeutua lääkäriin samantien vai odotella vielä ja katsoa, miten etenee? Olen hieman peloissani näistä :(

Minuakin kiinnostaisi. Itselläni kanssa erilaisia tuntemuksia alavatsassa ja alapään seutuvilla. Ei myöskään ole varsinaisesti kipeää, mutta pieniä tuntemuksia. Minulla tosin nousi kuumekin. Olen menossa lääkäriin, mutta sitä odotellessa kiinnostaisi myös.

Yhteistyössä