Tuntematon numero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hö?

Vieras
En vastannut, kun puhelin soi päivällä, ja ruudulla luki "tuntematon numero". En yleensä vastaa tuntemattomiin, kun ei kiinnosta lehtimyynti sun muu. Tuli sittemmin vasta mieleeni, että niissähän kumminkin näkyy se numero, eikä lue mitään tuommoista.

Ei sitten sattumalta mitkään virastot sun muut soittele tuntemattomista? Poliisi kuulemma tekee joskus niin, jos soittavat henk.koht. nrosta, jotta väki ei ala soitella suoraan vaan keskuksen kautta. Tiedä sitten, onko tämä totta. No, poliisi ei mua varmaan tavoitellut, mutta oliskos tuo voinut olla jotakin oikeaa asiaakin?

soittelevat ne poliisit monasti tuntemattomasta numerosta..
virastoista kun soittelevat, näkyy yleensä se keskuksen numero.
ja lehtimyyjät kun soittaa niin yleensä numero nykyään näkyy.

No useatkin lehtimyyjät soittaa, samoin yritykset, verottaja, tv-luvan tarkastaja, terveyskeskukset, sosiaalitoimi, ja ylläri pylläri - myös ihan tavalliset ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja poliisipa hyvinkin..:
soittelevat ne poliisit monasti tuntemattomasta numerosta..
virastoista kun soittelevat, näkyy yleensä se keskuksen numero.
ja lehtimyyjät kun soittaa niin yleensä numero nykyään näkyy.

Minä kun soitan virastosta niin ei näy mitään. Samoin juuri kävin lääkärissä ja kehottivat vastaaman tuntemattomiin koska heiltä tulokset soitellaan juurikin tuntemattomasta.

No töistä tulee puhelut ihan näkyvällä numerolla, neuvolasta samoin, tv-lupaa en ole maksanut, mutta mies on. Eli ei valittamista tarkastajalla. Hitto, olisko voinut olla kela? Täytyy kai alkaa tinkiä tuostakin periaatteesta. Toisaalta kelassa niillä on sähköpostiosoitekin mulle, eli kai ne osaisivat postia laittaa.

Kotitarveversio pelistä "Kuinka pidetään tyhmää jännityksessä..."

Yhteistyössä