Tuntekaa sellaiset vanhemmat pisto sydämessänne....

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
äitivaan
Juu en kans ymmärrä YHTÄÄN! Vois edes vähän ajatella lapsia.. Jättäkääpä itse kesälomat pitämättä ja katsokaa miltä tuntuu! Säälittävän itsekkäitä jotkut vanhemmat, ei voi muuta sanoa.
 
sipsi
Meillä ei aikanaan tuolalista mahdollisuutta edes annettu... Loma-ajat vaan päiväkotiin, ja silloin ei hoitoa ollut.

Tosin en olisi millään raaskinut viedäkään-kesällä oli niin ihana olla lapsen kanssa kotosalla "löhöämässä." Meillä löhöttiin taloraksallakin yhdessä koko sakki silloin kesällä vuosia sitten :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
En TODELLAKAAN tunne pienintäkään pistoa, vaikka poika menee hoitoon ja mä jatkan lomailua vielä 3 viikkoa.
Miks hän menee hoitoon, eikä voi olla kotona?
Tottahan toki hän voi kotona olla, mutta hoitoon vien silti. Koska haluan.
Sinä haluat? Sääliks käy poikaa, joka ei saa lomailla kotona rauhassa. :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
En TODELLAKAAN tunne pienintäkään pistoa, vaikka poika menee hoitoon ja mä jatkan lomailua vielä 3 viikkoa.
Miks hän menee hoitoon, eikä voi olla kotona?
Tottahan toki hän voi kotona olla, mutta hoitoon vien silti. Koska haluan.
MINÄMINÄMINÄ. Sähän olet kehuskellut kuinka lomailette koko kesän eikä tarvi töihin mennä ja nyt vietkin lapsen hoitoon. Alkaa sinunkin mahtavasta äitiydestä kulissit rakoilemaan...
 
eijymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
En tunne pientäkään pistoa :) Rakennamme taloa joten lapset olisivat vain tiellä. Ja ei tässä nyt kerkeä lähteä viemään mummolaan 200 kilometrin päähän :D
Niin, onhan se materia tärkeämpää kuin lapset. Ja varsinkin kun se pitää saada heti eikä vähän myöhemmin.
Voi luoja :D EI siinä kerkeä lapsia vahtia, varsinkin kun koirat ovat vapaana ja lapsia ja koiriahan ei sa jättää keskenään ;)
miksi tuollaiset tekevät lapsia? lapsi ei halua mitään muuta kuin ruokaa ja yhdessäoloa vanhemman kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
En tunne pientäkään pistoa :) Rakennamme taloa joten lapset olisivat vain tiellä. Ja ei tässä nyt kerkeä lähteä viemään mummolaan 200 kilometrin päähän :D
Niin, onhan se materia tärkeämpää kuin lapset. Ja varsinkin kun se pitää saada heti eikä vähän myöhemmin.
Voi luoja :D EI siinä kerkeä lapsia vahtia, varsinkin kun koirat ovat vapaana ja lapsia ja koiriahan ei sa jättää keskenään ;)
Kyllä voi B)
Ja järjestelykysymys, jos haluaa että on koiria sekä lapsia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sinä haluat? Sääliks käy poikaa, joka ei saa lomailla kotona rauhassa. :(
Sääli vaan. Vaivainen 10-12 viikon kesäloma pojalla. Eihän se riitä mihinkään, ei...

Pääsee elokuussa päiväkotiin, samaan aikaan kun sisko aloittaa koulun. Minä sen sijaan lomailen syyskuuhun asti.
 
FBI
Oon muuten ollu kuuntelemassa päikyssä, kun lapset siellä kertoo, että iskä/äiti on lomalla. Päikyn tädit ei kovastikaan kehu näitä vanhempia keskinäisissä keskusteluissaan :whistle:

Enkä kyllä ihmettele. Tuntuu se niin kummalta, että ite lomaillaan ja lapset on hoidossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MINÄMINÄMINÄ. Sähän olet kehuskellut kuinka lomailette koko kesän eikä tarvi töihin mennä ja nyt vietkin lapsen hoitoon. Alkaa sinunkin mahtavasta äitiydestä kulissit rakoilemaan...
Toukokuussa alkoi loma, lapsilla se loppuu elokuussa. Mitä kohtaa et tajua?

Vien LAPSEN hoitoon. Toisella alkaa koulu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MINÄMINÄMINÄ. Sähän olet kehuskellut kuinka lomailette koko kesän eikä tarvi töihin mennä ja nyt vietkin lapsen hoitoon. Alkaa sinunkin mahtavasta äitiydestä kulissit rakoilemaan...
Toukokuussa alkoi loma, lapsilla se loppuu elokuussa. Mitä kohtaa et tajua?

Vien LAPSEN hoitoon. Toisella alkaa koulu.
Sitähän sä olet nimen omaan kehuskellut kun saat olla lasten kanssa kotona jne. Vaikka eipä tämä mulle kyllä yllätys ole.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sinä haluat? Sääliks käy poikaa, joka ei saa lomailla kotona rauhassa. :(
Sääli vaan. Vaivainen 10-12 viikon kesäloma pojalla. Eihän se riitä mihinkään, ei...

Pääsee elokuussa päiväkotiin, samaan aikaan kun sisko aloittaa koulun. Minä sen sijaan lomailen syyskuuhun asti.
Tahallaan annoit aluks väärän kuvan, se olikin ihan odotettavaa sulta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja =):
:D Voi luoja näitä mammoja. Vouhottavat aina.
Etköhän nyt aivan tahallas provosoinut. On aivan eri asia jos lapset ovat olleet kanssasi kevään kotona kun että olisivat olleet vuoden ilman lomaa päiväkodissa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja =):
:D Voi luoja näitä mammoja. Vouhottavat aina.
Etköhän nyt aivan tahallas provosoinut. On aivan eri asia jos lapset ovat olleet kanssasi kevään kotona kun että olisivat olleet vuoden ilman lomaa päiväkodissa...
 
Päiväkodin"tätinä" tiedän, että kesäajan päivystykset ovat lapsille todella rankkoja!!!!!!!!! Päivystävä päiväkoti saattaa olla eri kuin oma pk, henkilökunta ja lapset vaihtuvat viikoittain, ja heitä on sekä omasta että vieraista päiväkodeista. Lapsi joutuu siinä hötäkässä tosi koville. Lapsi TODELLAKIN TARVITSEE LOMAA!!!!!!!!! Lapsi ei ehkä vielä osaa sanoa, kuinka rankkoja päivät ovat, mutta kyllä vanhemman pitäisi sen verran välittää lapsestaan, että suo hänellekin lomansa!
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
:D Voi luoja näitä mammoja. Vouhottavat aina.
Etköhän nyt aivan tahallas provosoinut. On aivan eri asia jos lapset ovat olleet kanssasi kevään kotona kun että olisivat olleet vuoden ilman lomaa päiväkodissa...
Minkäs minä sille voin kun nämä mammat aloittavat aina ihme syyttämisen vaikkeivat asiasta mitään tiedä :--D Ainakin hyvät naurut saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitähän sä olet nimen omaan kehuskellut kun saat olla lasten kanssa kotona jne. Vaikka eipä tämä mulle kyllä yllätys ole.
Juu, saan olla lasten kanssa kotona. Olen saanut olla toukokuusta asti :)

Esikoisella alkaa elokuussa koulu, ja samaan aikaan vien pojan päiväkotiin puolipäiväiseksi/osa-aikaiseksi, että saan mm. luettua rauhassa tsiljoona sivua anatomiaa uusintatenttiä varten. Ja että poika pääsee uuden pk-ryhmän rytmiin mukaan ihan alusta asti. Ja että saan vaikka ihan vaan relata, tavata ystäviä ilman lapsia, jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eiks je:
Eli siis ku mun lapset ovat olleet vain kotihoidossa,niin ny kesällä ne kaipais lomaa ja pääsyä päiväkotiin.Saahan tän kääntää näin,saahan.

;)
Voihan sen kääntää niin. Joitakin leirejä on olemassa... :)
Kun taas liian pienille ei niitä ole, niin pienten ei pitäisi edes olla ulkopuolisessa hoidossa...
 
eiks je
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja eiks je:
Eli siis ku mun lapset ovat olleet vain kotihoidossa,niin ny kesällä ne kaipais lomaa ja pääsyä päiväkotiin.Saahan tän kääntää näin,saahan.

;)
Voihan sen kääntää niin. Joitakin leirejä on olemassa... :)
Kun taas liian pienille ei niitä ole, niin pienten ei pitäisi edes olla ulkopuolisessa hoidossa...
Vähän yli 4v vois olla jo iso,ees sen verran iso et sukulaiset ottais joskus yöksi,tai edes päiväksi kylään.
 
tämä äiti
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja eiks je:
Eli siis ku mun lapset ovat olleet vain kotihoidossa,niin ny kesällä ne kaipais lomaa ja pääsyä päiväkotiin.Saahan tän kääntää näin,saahan.

;)
Voihan sen kääntää niin. Joitakin leirejä on olemassa... :)
Kun taas liian pienille ei niitä ole, niin pienten ei pitäisi edes olla ulkopuolisessa hoidossa...
juu, kyllä ne tarttee lomaa kiukkuisesta kotiäidistään. hehe.
 

Yhteistyössä