badmoon
Hei , haluaisin jonkun mielipiteen tilanteeseeni. Vaimoni kärysi äskettäin toisen miehen kans vähän kyseenalasista keskusteluista. OLi kaikkee "tuu mun vieren nukkuun , oot söpö ihana , haluaisin tehä sun kans jotaki kivaa yms." kuulemma toi oli jatkunu vaan muutamanpäivän. TYyppi ei oo mikään randomi vaan joku 10v takanen säätö kuulemma. Vaimo sanoo ettei mikään tosta oo totta eikä seoo oikeesti halunnu mitään ikinä keltään muultavku multa mutta miten hrlvetissä mä sen voisin uskoa? Tää on maannu mun vieressä , todistellu mulle rakkautta ja samaanaikaan jotain tollasta. Vaimolla oli myös jumalatob hinku päästä juhannuksenaikaan kavereiden kanssa johonki ja nyt ku meni oli pyytäny tätä kpäätä sinnr sen pariksivja nukkuun srn kans. vaimp sanoo ettå tietää ettri se ois tullu eikä ois halunnu etyä tuleekaan mutta taas asia milä on vaikee uskoo. myöskin kaikenlaiset tunteet kieltää. noi on kuulemma vaan lämpimikseeb jutteluja? Oon ihan **tun sekasi sillä en mitään muuta oo ikinä toivonu elämältä tän vaimon tapaamisen jälkeeb ku että ollaan senbkans yhdessä ja nyt tämmöne. vaimo haluaa kuulemma ehdottomasti jatkaa yhessä ja on pahoillaan. mäki haluan mutta pöäsenköhän ikinä tästä arvottomuuden ja riittämättömyyden tunteesta eroon? Miten voin uskoa että vaan mä oon SE? miten voin uskoa että toi ei tarkottanu mitään? Aivan hullua ku ei ikinäbois toisesta uskonu nyt jo 3 päivää tapaukseb jälkeen ku alan puhumaan (toki välillä syyttelen) niin akka hermostuu heti. "en jaksa syyttelyä , en jaksa vakuutella yms.) miksi näin? Vielä se että tiedän tän tyypin kelle jutellu ni otanko häneen yhteyttä ja yritän selvittää asioita? anteeksi sekava teksti ennen tätä tapausta meillä meni huonosti ja riitaa oli paljon mutta oltiin kuitenki aioittu selvitä.