Tunteet vs. Järki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hihhuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hihhuli"

Vieras
Tämä on niin raastavaaaa!!!! Tilanne on tämä; olen naimisissa ja meillä on kaksi lasta 3v ja 5v.
Mulla on ihan hirveä vauvakuume ja haluaisin niin kovasti kolmannen mutta.......
Järjellä ajatellen en tiedä jaksaisinko sitä vauva-arkea taas ja niitä kuluttavia yövalvomisia (kaksi ekaa lasta valvonu molemmat 2v ikään,oletan että kolmaskin tekee niin), enkä niin erityisesti pitäny raskaus ajasta enkä mitenkään hehkunu tms., nyt mulla on vähä omaa aikaa enkä ole sidottu lapsiin 24/7..
Tunteella ajatellen vauva olisi ihana, mikä olisikaan ihanamapaa kuin ottaa pieni oma nyytti syliin ja nuuhkia sitä ihanaa tuoksua, katsoa kuinka pienestä vauvasta kasvaa taapero jne, olisi ihana seurata sisaruus suhteiden syntymistä..
Toisaalta pitäis laittaa varmaan auto vaihtoon ja asunto.Kuinka teillä muilla joilla on 3 lasta, niin onko jokaisella oma huone?

Meillä on 4 lasta, nuorin 5v. Mä oon käyny tota samaa ajatustyötä yli 2vuotta, välillä enemmän, välillä vähemmän mutta koko ajan kuitenki. No, nyt päätettiin, että iltatähti saa tulla jos on tullakseen..kävin poistattamassa kierukan. Nyt on hyvä ja helpottunut olo.

Yhteistyössä