tunteet sekaisin

epätoivoinen

Uusi jäsen
07.06.2008
5
0
1
olen 25 v 3 lapsen äiti ja nuorin lapsi on 4 kk tein viime torstaina raskaus testin joka positiivinen.. tuli ihan puun takaa ja tunteet sekaisin tostä . äitini suuttuu ja saa sydärin se on se pahin osa . mutta eiks mun ikäsen pitäisi jko osata valita itse mitä tekee... mut abortti on aika huyono vaihto ehto .. mitäs teidän mielest mun pitäis tehdä totta joo et mun pitäis itse miettiä .. mut hankalaa joten voisin ottaa puolueettomia mielepiteitä jos ne vaik auttaisi mua vähäsen :)

Mun mielestä pidät lapsen. Jos äitisi suuttuu on se toki kovin kurjaa, mutta se on hänen menetyksensä. Sullahan on kai mies kuitenkin? Te olette oma perheenne. Onnea! :flower:

pitäisin tietenkin kun on jo 3 miks ei 4 menis m, mut haluisin treenata lajia josta välitä paljon olis sit lapsen ikäero tosi pieni .. sit 6,3,5kk ja 1.1kk ja pieni vauva.. mut aborttia miettisin loppu elämän .. voi ei mikä tilanne mul

abortin kannalla koska häntä ei kiinnosta asia ollenkaan .. kyllä olen valmis pitämään mutta täällä asuu idiootteja jotka katsoo minua nyt jo pitkään kun on 3 lasta täs tilanteessa . minua hävettää .. kyllä miehelläni on juonti putkia ja ero olisi lähellä jos pitäisin vauvan hän ei jaksa edes nyt 3 kanssa vanhin on saanut kaikki läpi itkemällä joka on väärin itkee mielestäni koko ajan ja hänellä menee tyttööni hermot .. ja jaksamiseni myös mietityttää

Mä vaan kysyn että minkä helkkarin takia ootte tehny kolme lasta kun teidän tilanne on tollanen ja mies on mitä on...??? Miks ette oo huolehtinu ehkäsystä kunnolla tän kolmannen jälkeen? Ehkä toi tilanne huomioon ottaen ois parempi kaikkien lastenkin kannalta tehdä se abortti, teillähän on kuitenkin jo 3 lasta ja lisää voitte todennäköisesti saada myöhemminkin jos haluatte ja tilanne on parempi.

Yhteistyössä