Tunteeko kukaan täällä merkkilaukkuja? Louis Vuitton...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Feikin erottaa siitä, että sitä myydään epämääräisissä kaupoissa. Aitoja myydään vain Vuittonin omissa liikkeissä ja joissain luksustavarataloissa.

Jos käytettynä ostaa, kannattaa lukea: http://reviews.ebay.com/Louis-Vuitton-Is-This-Authentic-Part-1_W0QQugidZ10000000000021258

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä erottaa aidon ja feikin. Thaimaassa myydään kaupat pullollaan väärennettyjä laukkuja, yleensä myös halvalla...

Kyllä sen näkee aika helposti siitä työn laadusta! :)
Ja jos vähäänkään tuntee noita merkkilaukkuja ni osaa vähän etsiä niitä tunnistetietoja.
Ja noi Vuittonit maksaa lähes aina yli 500e ja jos jostain torilta saat 20e:lla ni taatusti on feikki! Ja feikkiä en ostais koskaan ja laitontahan sekin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Ihan kauhee, sori :D Mä voisin Vuittonilta ottaa sellaiset klassiset monogrammimatkalaukut, muut ei oikein iske. Ostan useimmat laukkuni kirppikseltä, eli en kyllä ole edes merkin kohderyhmää =)

Mua ei taas ne hologrammilaukit oikein innosta koska niitä jokaisen vastaantulijan päällä, aito tai feikki. :D
Ja mulla on aina oltava laukussa jokin "juju" miksi ostaisin sen.Ja sen ei tarvi olla se hinta vaan jokin suunnittelujuttu tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Ihan kauhee, sori :D Mä voisin Vuittonilta ottaa sellaiset klassiset monogrammimatkalaukut, muut ei oikein iske. Ostan useimmat laukkuni kirppikseltä, eli en kyllä ole edes merkin kohderyhmää =)

Mua ei taas ne hologrammilaukit oikein innosta koska niitä jokaisen vastaantulijan päällä, aito tai feikki. :D
Ja mulla on aina oltava laukussa jokin "juju" miksi ostaisin sen.Ja sen ei tarvi olla se hinta vaan jokin suunnittelujuttu tms.

Tuo Amaterasu on tainnu tarkottaa ihan niitä Vuittonin matkalaukkuja ja niitä ei kyllä kovin paljoa tule vastaan...

Yhteistyössä