Tunteeko kukaan somalipoikaa/miestä?Eikä kiitos loukkaavia kommentteja,kerron tarinan..

  • Viestiketjun aloittaja "viivi"
  • Ensimmäinen viesti
"viivi"
joka menee näin.Tapasin ravintolassa somalimiehen 24v.voisin sanoa enemmänkin pojan,no juttelimme ja hän saattoi minut kotiin ja antoi numeronsa.Tämän jälkeen emme nähneet kuukauteen mutta tekstailimme ja sovimme että olemme kavereita ei sen kummempaa..
Viime lauantaina hän pyysi minut kotiinsa,oli tehnyt ruokaa ym.Keskutelimme ja hän kertoi seurustelevansa Ruotsissa asuvan somalitytön kanssa,näkevät harvoin..
Sitten hän sanoi että jos tilanne olisi toinen hän yrittäisi minua...ja sitten vähän ajan päästä pyysi että hieroisin häntä.En suostunut ja tein selväksi että fyysiset kontaktit saa jäädä jos olemme kavereita.No ilta jatkui niin että menin itse baariin ja hän sanoi tulevansa myöhemmin,ilmoitti sitten joidenkin tuntien päästä ettei pääse koska tyttöystävä voi huonosti eikä hän halua tulla.Ymmärsin asian.No, enää ei sitten vastaa tekstareihin...
Eli olinko sinisilmäinen ja uskoin kaveruuteen ja hän olisi siis halunnut kuitenkin seksiä ja koska tein asian selväksi ei halua olla yhteyksiussä enää?
 
"vieras"
Kyse ei ollut mitenkään somalialaisuudesta, vaan siitä, että itseä seksuaalisesti viehättävien naisten kanssa ei voi olla vain kavereita. Vain nainen voi olla niin typerä, ettei tätä ymmärrä samantien.
 
Mä en oikein usko että kundilla oli mikään kaveruus mielessä. Oli hän sitten somali tai suomalainen, ei siis mitään rasismiläppää vaan muutenkin oon sitä mieltä että jos tapaa baarissa miehen ja vaihdetaan nroita ja lähdetään illalliselle jossa mies pyytää hieromaan, ei vaikuta yhtään kaveruudelta. Ja muutenkin oon sitä mieltä että ihminen voi saada kavereita kyllä muualtakin kuin baarista, siis mahdollistahan se on, mutta itse en kauheasti usko heti ihmisiin joita tapaan baarissa. Minulla on hyvät ystävät erikseen enkä käy baareissa etsimässä uusia kavereita. Niitä voi löytää esim töistä, opiskelupaikalta tai harrastuksista.
 
"vierailija"
...vaikka tuskimpa saat ns,rehellistä vastausta. Kulttuuri erot on niin isot ettei heillä nainen ole "ystävä"..myöskään tyttöystävä tuskin asuu Ruotsissa.
Ns.vieraan miehen miehen luo ei kannata mennä. Se on heille selvä lupaus jostain muustakin kuin kahvin juonnista.
 
"Viivi"
[QUOTE="vieras";22868084]Myötätuntoa? Ei halunnut pitää hauskaa, koska toisellakaan ei sitä ollut?[/QUOTE]

itsekin ajattelin että myötätunnosta ei halunnut kun aiemmin jo oli tulossa.
Ja sille joka sanoi että soita sille niin olen laittanut tekstarin mutta kun ei vastaa niin en viitsi häiritä soittamalla.Mutta taidan nyt itsekin kallistua sille kannalle että kun ei saanut niin turha vaivautua,tein asian niin selväksi...Ja voin sanoa että olen viehättävä nainen tai olen siitä kuullut kyllä :)
 
IhaNainen
Mä sanoisin kanssa että baarissa tavattu mies ei välttämättä ensisijaisesti halua olla vaan kaveri, ja vielä vähemmän siinä tapauksessa että kyseessä on somalimies. Osa muslimeista kuitenkin ajattelee ettei vääräuskoinen voi koskaan olla oikea ystävä, ja osa muslimeista myös ajattelee naisen alempiarvoisena kuin miehen. Somaliassa on muslimiuskonnon lisäksi erittäin vahva kulttuuri, johon kuuluu myös nämä kaksi edellistä seikkaa, joten sen perusteella sanoisin, ettei mies olisi oikeasti halunnut muuta kuin seksiä. Sanoisin myös, että ole onnellinen että pääsit tilanteesta noinkin heposti pois, joku toinen somalimies ei ehkä olisi välittänyt vääräuskoisen naisen kieltäytymisestä. Ja tämän viimeisen sanoisin siis ihan kokemuksella.
 
xx
Somaleista ei ole kokemusta, mutta minulle sattui nuorempana useita vastaavia kokemuksia ihan kantasuomalaisten miesten kanssa. Osa oli varattuja, osa vapaita, osa jotakin siltä väliltä. Mutta kaikki halusivat olla "ihan vaan ystäviä". Yleensä nämä ystävyydet kestivät jokusen viikon ja päättyivät siihen, kun sänkyyn ei mentykään.

Lyhyesti sanottuna: ystävyys ei synny siten, että tapaat baarissa miehen joka sanoo että ollaanko ystäviä.
 
[QUOTE="Viivi";22868169]itsekin ajattelin että myötätunnosta ei halunnut kun aiemmin jo oli tulossa.
Ja sille joka sanoi että soita sille niin olen laittanut tekstarin mutta kun ei vastaa niin en viitsi häiritä soittamalla.Mutta taidan nyt itsekin kallistua sille kannalle että kun ei saanut niin turha vaivautua,tein asian niin selväksi...Ja voin sanoa että olen viehättävä nainen tai olen siitä kuullut kyllä :)[/QUOTE]

Mites tämä viehättävyys liittyy tähän? Varmasti olet viehättävä, ei kukaan sitä epäilekään. Mutta jatkossa, en suosittelisi menemään tälläisten baarituttujen kotiin. Tapahtumat jotka tapahtuvat neljän seinän sisällä ovat aina kinkkisiä kun on vain oma sana toisen sanaa vastaan. Ja voihan siellä huonomminkin käydä, kun ei tuota baarituttua kuitenkaan tunne yhtään! Ei saa olla liian sinisilmäinen!
 
äiti 44 v
[QUOTE="Vieras";22868054]Hankala sanoa, mitä se toinen päässään miettii. Sinuna kysyisin asiasta ihan suoraan. Soittaisin hänelle, esimerkiksi.[/QUOTE]

No eikö tuo nyt tullut jo selväksi? Miksi pitäisi vielä perään soitella? Pitäiskö mielestäsi vähän hieroakin ja katsoa, mihin hieronta johtaa?
 
äiti 44 v
[QUOTE="Vieras";22868072]Hartioiden hieromisessa ei musta tartte olla mitään eroottista. :D[/QUOTE]

Ihmettelen vaan että miksi ylipäätänsä kenenkään tarvitsisi hieroa puolituntemattoman ihmisen hartioita? :D Kuka idiootti tuollaista edes pyytäisi, hierontaa puolituntemattomalta hyvänpäiväntutulta? Ai niin, somalimies pyytäisi...
 
"asdf"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22868542:
No eikö tuo nyt tullut jo selväksi? Miksi pitäisi vielä perään soitella? Pitäiskö mielestäsi vähän hieroakin ja katsoa, mihin hieronta johtaa?
No jos menee vieraiden miesten koteihin katsomaan mihin se johtaa niin miksi ei? ;)
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22868542:
No eikö tuo nyt tullut jo selväksi? Miksi pitäisi vielä perään soitella? Pitäiskö mielestäsi vähän hieroakin ja katsoa, mihin hieronta johtaa?
Ei, mutta jos kerran vaivaa, että mitä se siellä päässään miettii, niin eikö olisi syytä kysyä asiasta ko. ihmiseltä suoraan? Ihan kuten suoraan kieltäytyi hieromisestakin.
 
äiti 44 v
[QUOTE="asdf";22868557]No jos menee vieraiden miesten koteihin katsomaan mihin se johtaa niin miksi ei? ;)[/QUOTE]

Suosittelen minäkin ap:lle että ei jatkossa mene vieraiden miesten (ja ainakaan nyt muslimimiesten) koteihin kahvittelemaan. Voi pian päätyä numeroksi raiskaustilastoihin.
 
äiti 44 v
[QUOTE="Vieras";22868573]Ei, mutta jos kerran vaivaa, että mitä se siellä päässään miettii, niin eikö olisi syytä kysyä asiasta ko. ihmiseltä suoraan? Ihan kuten suoraan kieltäytyi hieromisestakin.[/QUOTE]

No tietenkin miksei jos noin ajattelee. Ainahan voi suoraan kysyä mutta onko todennäköistä että saa suoran vastauksen? Varmasti on kaikkein suorin reitti loppupäätelmään vain uskoa jo koetun perusteella että pienet panot oli somalimiehellä mielessä. Siinä kulttuurissa naisen tehtävä EI OLE sulostuttaa miehen elämää älyllisillä keskusteluilla. Jos nyt on missään muussakaan kulttuurissa :D
 

Yhteistyössä