Tunteeko kukaan ketään"hamstraajaa" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
http://www.youtube.com/results?search_query=hoarding&search_type=&aq=1&oq=hoar

Tää olis ehkä mun pahimpia painajaisia. Koen että meillä on liikaa tavaraa ja kannan isoja säkillisiä kierrätykseen. Nyt ongelmana on paperityöt, ne on jääneet tuonne keittiöön hyllylle tekemättä. Ne on näkösällä ja rassaa mua, miksen tee niille mitään? Tiliotteita siellä lähinnä, tekis mieli vaan kulettaa jonnekkin tulipesään sen enmpää katsomatta ja irtisanoa kaikki tiliotteet pankista.

Tää on kuitenkin pientä siihen verrattuna, että on ihmisiä, joilla on pakonomainen tarve kerätä ja säästää jokaikinen purnukka yms. Ja että joku hamstraa RUOKAA ja jättää sitä pilaantumaan kun minnekkään ei mahdu. :o

Tunnen. Mun appiukko. Taivas sitä tavaran määrää. Onneksi asuvat maalla, niin ketään muita ei häiritse ne sammaloituneet auton romut ja muut "tuiki tarpeelliset" tavarat pitkin pihaa ja varastija.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Tunnen. Mun appiukko. Taivas sitä tavaran määrää. Onneksi asuvat maalla, niin ketään muita ei häiritse ne sammaloituneet auton romut ja muut "tuiki tarpeelliset" tavarat pitkin pihaa ja varastija.

Mun isä on kans tällainen :whistle:

Isäni sisko. Heidän vanhempansa ovat kuolleet ja nyt kymmenessä vuodessa heidän vanhaan kotitaloonsa on hamstrattu niin paljon tavaraa ettei sinne mahdu sisään. Pahimmillaan heidän kotinsakin oli romun peitossa. Pieniä käytäviä huoneesta toiseen ja kamat piti aina siirtää jos istua halusi. Nyt tilanne kotona parempi kun heillä pieniä lapsenlapsia mutta ongelma vaan siirtynyt sinne vanhaan kotitaloon..

Yhteistyössä