O
Olen tatuoitu jätkä!
Vieras
Mulla seisoo aina kun olen tällä palstalla, toisinaan intoudun jopa runkkaamaan.
Olen tatuoitu jätkä!
Olen tatuoitu jätkä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pää kiinni:en voi muuta sanoa kun että oot hieman rasittava tyyppi. mua ainakin vituttaa jo tuo OLEN TATUOITU JÄTKÄ-sanonta. sä oot joku provo-muija. ilmeisesti helvetin ärsyttävä sellainen. voi kumpa sinullakin olisi kaveri niin ei tarttis tuota huomiota täältä hakea.
Alkuperäinen kirjoittaja pää kiinni:en voi muuta sanoa kun että oot hieman rasittava tyyppi. mua ainakin vituttaa jo tuo OLEN TATUOITU JÄTKÄ-sanonta. sä oot joku provo-muija. ilmeisesti helvetin ärsyttävä sellainen. voi kumpa sinullakin olisi kaveri niin ei tarttis tuota huomiota täältä hakea.
Alkuperäinen kirjoittaja provoton:Alkuperäinen kirjoittaja pää kiinni:en voi muuta sanoa kun että oot hieman rasittava tyyppi. mua ainakin vituttaa jo tuo OLEN TATUOITU JÄTKÄ-sanonta. sä oot joku provo-muija. ilmeisesti helvetin ärsyttävä sellainen. voi kumpa sinullakin olisi kaveri niin ei tarttis tuota huomiota täältä hakea.
Ei varmasti ole provo-muija. Epäilen, että kysymyksessä on ihan oikeasti tatuoitu jätkä. Sellainen hieman lihava ja itsestään epävarma. Hän on tullut tänne, koska täällä on paljon naisia. Hän on päättänyt esiintyä "vitsikkäästi" ja provomaisesti, jotta saa oikeutuksen tämän palstan käyttöön. Todellisuudessa hän toivoo, että täältä oikeasti joku kiinnostuisi hänen hauskoista jutuistaan, niin että ottaisi yhteyttä ja hän saisi oikean suhteen.
Pitää ymmärtää.
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Mulla seisoo aina kun olen tällä palstalla, toisinaan intoudun jopa runkkaamaan.
Olen tatuoitu jätkä!