tunnustus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rompanäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rompanäiti

Vieras
Mulla jäi pisteenlasku pois vähäksi aikaa. Olen sortunut ylensyöntiin. Kuukautiset alkoi jne. Nyt pitäisi täältä notkosta nousta ja aloittaa uudelleen jo hyvälle alulle päässyt laihis. Tsempatkaa 4 ja puoli kiloa puuttuu enää tavoitteesta, se täytyy saavuttaa kevääseen mennessä. olen kantanut kotiini herkkuja, joita nyt puputan. Ja muitakin turhuutta. :p :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 20:43 Rompanäiti kirjoitti:
Mulla jäi pisteenlasku pois vähäksi aikaa. Olen sortunut ylensyöntiin. Kuukautiset alkoi jne. Nyt pitäisi täältä notkosta nousta ja aloittaa uudelleen jo hyvälle alulle päässyt laihis. Tsempatkaa 4 ja puoli kiloa puuttuu enää tavoitteesta, se täytyy saavuttaa kevääseen mennessä. olen kantanut kotiini herkkuja, joita nyt puputan. Ja muitakin turhuutta. :p :(
:kieh: :kieh: :kieh: jos vielä ostat yhtään herkkuja niin selkääs saat! :D Mullakin on kohta 6kg pudonnut paino ja 4kg vielä jäljellä.Toki lisääkin pudotan kunhan tämä 10kg rajapyykki on ohitettu. ;)

Voi kuule! Kyllä se siitä! Anna niitten kuukautisten vaan vaivata rauhassa, eihän se kuitenkaan oo kun ehkä viikko ja sitten voi taas hyvillä mielin jatkaa! Ja ajattele; enää se nelisen kiloa!

Mulla sitä olis tavoitteeseen 12kg Mutta alkaa tää valheellinen hyväolo vaivaamaan kun on jo 18kg saanu pois.. No, vielä muutama kilo niin sais painoa alle 60 ja olis yks rajapyykki rikottu; taas..
Tänään meni taas töissä ihan mässäilyks, meni sipulirenkaita parit, 1/4 pizzasta, munkilta varpaat ynnämuuta kivaa.. Nyt on sitten huono olo sekä henkisesti että fyysisesti!

kyllä se siitä.Itsellä just tänään sellanen päivä että tulee ahmittua kaikki mitä eteen sattuu vaikka kolme viikkoa olen hyvin pysnyt terveellisellä tyylillä kylläisenä.. välillä vaan pitää herkutella, ja seuraavana päivänä sitten otat tuplajumpan tai teet pidemmän kävelylenkin :hug:

Älähän nyt luovuta! Jos sulla on vielä jäljellä niitä herkkuja, niin kipinkapin viet ne naapuriin tai heität roskikseen!! Biojätteeseen ja oikein tunget banaaninkuoria päälle, ettet kohta tongi suklaata syötäväksi, usko vaan, tulee hyvä mieli t. nimimerkki Kokemusta on
Tsemppiä ja toivottavasti pääset taas juonesta kiinni :wave:

Yhteistyössä