Tunnustus: Olen 33v ja äsken sain elämäni ensimmäisen kerran...

• Viestiketjun aloittaja ehkä vähän häpi
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Syystä että? =)
Minusta se on parempaa, mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Tosin suosittelen kokeilemaan, ellet ole kokeillut.. ei kai siinä paljoa menetä =)
Syystä, että jauhot ruskistamalla tulee parempi tuoksu ja maku :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Syystä että? =)
Minusta se on parempaa, mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Tosin suosittelen kokeilemaan, ellet ole kokeillut.. ei kai siinä paljoa menetä =)
Syystä, että jauhot ruskistamalla tulee parempi tuoksu ja maku :)
Mistä tiedät että tulee parempi tuoksu ja maku.. olet siis ilmeisesti kokeillut tuota öljysysteemiä? :)
No mutta, jokainen tekee tavallaan ja siten mistä pitää. Vinkin heitin ja se kokeilee joka tahtoo =)

ap
Mistä tiedät että tulee parempi tuoksu ja maku.. olet siis ilmeisesti kokeillut tuota öljysysteemiä?
Sen verran on alalta kokemusta (vaikka ruskea kastike onnistui täydellisesti vasta tänään), että tiedän miltä öljyssä tehty kastike maistuu. Hyvähän se on, että jokainen löytää mieluisensa :)

Miten te teette sen kastikkeen???
Itse keitän ensin lihaliemen, jonka suurustan öljy-jauhoseoksella.. ohuena nauhana kaadan lihaliemen sekaan ja sekoitan koko ajan.. ei ole möykkyjä ollut kastikkeessa koskaan.
no samaa mie ihmettelen...

tunnustan: olen 35 vee ENKÄ ole koskaan tehny möykkykastiketta!

Täytän tässä kuussa 36 enkä ole koskaan tehnyt ruskeaa kastiketta siitä yksinkertaisesta syystä eten tykkää siitä. Se maistuu palaneelle. Kenties koska niihin jauhoihin pitä polttaa se ruskea väri.
Valkoinen kastike taas on aivan helppo, kun ei hosu eikä kaada liikaa maitoa kerralla. Ihan pikku tilkkoja ensin.

Me ei muutenkaan syödä kastikkeita melkein koskaan. JOS mies joskus nakkikastikkeen tahtoo, niin minä käyn Knorr-hyllyn kautta. :D

Yhteistyössä