Tunnustatko että olet tarkka lasten ulkoiluvaatteen merkistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naomiella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tunnusta. Siitä huolimatta lapsilla löytyy myös merkkivaatteita. Usein hinta (merkki) kulkee käsi kädessä laadun kanssa ja siksi näin.. Periaatteessa merkillä ei siis ole väliä vaan sillä, että vaate on tarkoitukseensa sopiva ja miellyttää ensisijaisesti käyttäjänsä värisilmää ja tuntuu mukavalta päällä.

No kyllähän kunnon ulkovermeet on tärkeät ulkona möyrimiseen.
Itsellä ei ole ollut kovinkaan hääppöiset ulkoilutamineet kun itse olin lapsi. Onhan se paljon miellyttävämpää ulkoilla, kun sormet ja varpaat eivät ole kohmeessa, eikä pehva ja polvet ole kastuneet litimäriksi. :p

Takilla, pipolla ja hanskoilla ei nii väliä, housut on aika kovalla koetuksella lapsilla et ne on hyvä olla kestävämpää ja ne on yleensä esim. lennee tai remua. Ja en ees oo niin tarkka värienkää suhteen et pitäis puku, pipo ja hanskat olla sävysävyyn.

Olen. Erittäin. Vaatteiden pitää olla laadultaa erinomaiset ja kestävät, joten olen tarkka mitä lasteni päälle puen. Reimat ym huonot meillä kokonaan pannassa. Sama kyllä pätee kaikkeen vaatetukseen, tosin tarhavaatteina esim henkkamaukan perus colleget yms on todettu käytössä kestäviksi ja hyvin kuivurit yms sietäviksi. Ulkovaatteissa vaan en tingi yhtään, oli sitten vaatteet, kengät tai hanskat kyseessä.

[QUOTE="vieras";22351320]Olen. Erittäin. Vaatteiden pitää olla laadultaa erinomaiset ja kestävät, joten olen tarkka mitä lasteni päälle puen. Reimat ym huonot meillä kokonaan pannassa. Sama kyllä pätee kaikkeen vaatetukseen, tosin tarhavaatteina esim henkkamaukan perus colleget yms on todettu käytössä kestäviksi ja hyvin kuivurit yms sietäviksi. Ulkovaatteissa vaan en tingi yhtään, oli sitten vaatteet, kengät tai hanskat kyseessä.[/QUOTE]

mitä merkkejä suosit?mullekki kestävyys tärkeää, mitkä oot kokenu hyviksi?mäkin oon huomannu et reimatec ei oo enää hintansa väärrtti ja ostankin sitä vain silloin kun sitä saa alesta.

Yhteistyössä