Tunnustan nyt julkisesti;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Olemme wanhoja.

Pojat ovat mummolassa koko viikonlopun, lähtivät iltäpäivällä jo. Me tietty intona pomppimaan heti pizzeriaan ja leffaa vuokraamaan, niin ja olutta on ja lonkeroa. Saunakin on lämpiämässä.

Eikä tule pieneen mieleenkään lähteä minnekään, ei ainakaan minun. Olen siis wanhus, kirjaimellisesti. :xmas:

Tosin äsken hipsin miehen taakse ja karjasin "KÄYT SÄ USEIN TÄÄLLÄ?" Sentään säikähti. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olemme wanhoja.

Pojat ovat mummolassa koko viikonlopun, lähtivät iltäpäivällä jo. Me tietty intona pomppimaan heti pizzeriaan ja leffaa vuokraamaan, niin ja olutta on ja lonkeroa. Saunakin on lämpiämässä.

Eikä tule pieneen mieleenkään lähteä minnekään, ei ainakaan minun. Olen siis wanhus, kirjaimellisesti. :xmas:

Tosin äsken hipsin miehen taakse ja karjasin "KÄYT SÄ USEIN TÄÄLLÄ?" Sentään säikähti. :whistle:

:laugh: :laugh: :laugh:

No kai se minäkin sit vanha kun ei baarit kiinnosta.. viimeksi ollut 2v sitten ottamassa tunnin ajan ja sit piti jo päästä kotiin...
Eipä tuo isäntäkään ole baareissa luuhannut...

Ei kiitos pimeää ja kylmää ulkona, eikä kallista taksimatkaa (vaihtoehtona valvottaa puoli yötä jotain kaveria, jonka soittaisi sitten kuskiksi - ei hyvä sekään), menee rahaa, baarissa kauhea tungos ja hälinä... siinä huonot puolet. Hyvä puoli olisi vain päästä tanssimaan. Siksipä mäkin olen mieluummin kotona =)

Minkäs ikäinen Jätkä oot? Mulla vanhempi on säännöllisesti tukiperheessä kehitysvammaisuuden vuoksi mutta kuopuksen 2 ja puol kanssa yleensä aina kotona no noin 6 kertaa ollu ikänsä aikana yö hoidossa viimeksi helmikuussa. Paarit ei enään kiinnosta tai ei ainakaan noi kaupungin mut tos lähipaikassa vois joskus käydä. Mut ku oon niin vanha ni seuraava päivä on rasittava tuntuu et kuolis ku on niin väsyny ni ei oikeen houkuta sekään. Joskus haluis olla siten et ois ihan yksin vaan ja sais nukkuu aamusti niin kauan ku vaan haluis. Mut ku oon jo niin vanha et siitäkään ei tule mitään:S

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkäs ikäinen Jätkä oot? Mulla vanhempi on säännöllisesti tukiperheessä kehitysvammaisuuden vuoksi mutta kuopuksen 2 ja puol kanssa yleensä aina kotona no noin 6 kertaa ollu ikänsä aikana yö hoidossa viimeksi helmikuussa. Paarit ei enään kiinnosta tai ei ainakaan noi kaupungin mut tos lähipaikassa vois joskus käydä. Mut ku oon niin vanha ni seuraava päivä on rasittava tuntuu et kuolis ku on niin väsyny ni ei oikeen houkuta sekään. Joskus haluis olla siten et ois ihan yksin vaan ja sais nukkuu aamusti niin kauan ku vaan haluis. Mut ku oon jo niin vanha et siitäkään ei tule mitään:S

Tulee 35 mittariin kohta. :whistle: Mutta mä olen juoksuni jo juossut, ei kiinnosta kuppilat ja menomestat lainkaan. Niissä on liikaa hälinää ja ihmisiä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jätkä, enkö minäkään sais sua houkuteltua onnelaan :D :saint: siitä voisi tulla kivaa ja uskoisin et menis niin päin et mä toppuuttelisin sun menoa :whistle:

mä houkuttelen sut sitten tänne onnelaan ku se avautuu ;)

minne :D

no tänne :laugh: ei oo pitkä matka joulukuus avaa ovesa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olemme wanhoja.

Jiihaa, teillähän on bileet, sauna ja kaikki B) Hyvä että sait mieheen vähän liikettä B) :laugh:

Yhteistyössä