stressillä on osansa, kuten varmaan tässä tarkoitit, mutta on olemassa oikeita syitäkin, miksi niitä lapsia ei niin helpolla tule.Alkuperäinen kirjoittaja Maitolehmä:Raskaaksi tulemisen vaikeus on usein suhteessa äidin vauvakuumeeseen
Miten luonne korreloi nukahtamisen kanssa? Ei mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Tai sitten hänellä on yhtä hsnkala luonne kuin vanhemmillaan. Itse olen oppinut nukahtamaan suht helposti noin 35v.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsen nukkumisongelmat (tyyliin 2 h nukuttamisrumba) johtuu lapsen ja äidin vuorovaikutusongelmista. Lapsi on kokenut jossain vaiheessa traumaattisen hylkäämisen kokemuksen, eikä uskalla nukahtaa.
En jumankekka käy siun kaa väittelemään Ootko muuten ottanut kuvia viime aikoina?Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Mä en usko että olet.
en mä tiedä minkälainen ihminen olet, joten en voi tietää saatko just sä liian helpolla lapsia, mut ei sen sentää tartteis harmittaaAlkuperäinen kirjoittaja hedona harmaama:Mut ei sille voi mitään Itseäni harmittaa se että raskaudun tyyliin jo ajatuksestaAlkuperäinen kirjoittaja munmielipide:Jotkut naiset saavat liian helpolla lapsia!
Jep :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:mutta täällä sitä jaksaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:En jaksa keskustella tyhmien kanssa (livenä ).
Ja mä pystyin suunnitella raskaudet niin jopa että päätin missä kuussa haluan synnyttää ja monenko viikon ikäerolla lapset teenAlkuperäinen kirjoittaja hedona harmaama:Mut ei sille voi mitään Itseäni harmittaa se että raskaudun tyyliin jo ajatuksestaAlkuperäinen kirjoittaja munmielipide:Jotkut naiset saavat liian helpolla lapsia!
Mut kun mä olisin halunnu edes vähäsen kokea sitä jännitystä. Mut ei Esikoinen sai alkunsa kun sovittiin et puolen vuoden päästä voidaan alkaa miettimään lapsentekoa, sitten unohdin yhden e-pillerin Kuopus taas sai alkunsa 2 viikkoa ehkäisyn lopettamisen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja munmielipide:en mä tiedä minkälainen ihminen olet, joten en voi tietää saatko just sä liian helpolla lapsia, mut ei sen sentää tartteis harmittaaAlkuperäinen kirjoittaja hedona harmaama:Mut ei sille voi mitään Itseäni harmittaa se että raskaudun tyyliin jo ajatuksestaAlkuperäinen kirjoittaja munmielipide:Jotkut naiset saavat liian helpolla lapsia!
Heeh. Koirakuvia lähinnä, kun on tuo pieni 8 viikkoinen rääpäle sulostuttamassa päiviä. :>Alkuperäinen kirjoittaja Miä:En jumankekka käy siun kaa väittelemään Ootko muuten ottanut kuvia viime aikoina?Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Mä en usko että olet.
Ääh, älä ota niin vakavasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luin ekan sivun ja kiitos riitti. Säälittävää juttua monella teistä!!
Mulla sama mielipide. Alle 3v:n ei kuulu olla päiväkodissa 9h/päivä 5 päivänä viikossa. Paras paikka alle 3v:lle on kotona oman vanhemman tai isovanhemman kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja m:Alle kolmevuotias kuuluu hoitaa kotona eikä päiväkodissa, perhepäivähoitajalla tms. Kotona oleva pitkäaikainen hoitaja voi tulla varauksin kyseeseen. Kaikki jotka muuta väittävät, huijaavat itseään. Tästä huolimatta oma 2 v. on osaviikon hoidossa. Mutta mielipiteeni on siis se että pienen lapsen paras paikka on äidin/isän kanssa kotihoidossa.
Ja miä en siedä koiria Mutta näytähän se söpöläinen?Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Heeh. Koirakuvia lähinnä, kun on tuo pieni 8 viikkoinen rääpäle sulostuttamassa päiviä. :>
Minusta se ei ole "omaa vikaa", mutta monesti ne suht nuoret ihmiset jotka jää masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeelle ei ole oikeasti lopullisesti työkyvyttömiä. Ystäviä, opiskelu- tai työpaikka, jotain mikä saisi elämän raiteilleen ja maistumaan niin johan masennus monelta katoaisi. Puhun omasta kokemuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mielestäni ihmiset, jotka pitävät masennusta tai muita mielenterveysongelmia vain laiskuutena tai "omana vikana", ovat tyhmiä. :saint: Kauniimmin sanottuna tietämättömiä.
Tätä toivon minäkin! Voisi tulla asetus että lapsille vähintään 3 vuoden ikäero (saisi toki kakaran vääntää mutta se otettaisi automaattisesti huostaan) ja se 2 sallittaisi jokaiseen perheeseen!Alkuperäinen kirjoittaja juu:Jokaisen vanhemman pitäisi mielessään arvioida kuinka monta lasta jaksaa/ pystyy YKSIN hoitamaan. Enempää ei saisi tehdä.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Jokaisen vanhemman pitäisi mielessään arvioida kuinka monta lasta jaksaa/ pystyy YKSIN hoitamaan. Enempää ei saisi tehdä.