E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:pistä minulle yv, niin pistän pyyntösi eteenpäin![]()
kuinka monta kiloo meni?Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:pistä minulle yv, niin pistän pyyntösi eteenpäin![]()
Miksi sun pitäis olla välikätenä, kun se onnistuu suoraankin?
Nimimerkillä kokemusta on...
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:kuinka monta kiloo meni?Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:pistä minulle yv, niin pistän pyyntösi eteenpäin![]()
Nimimerkillä kokemusta on...![]()
kunhan jeesin niinkuin paria muutakin samassa asiassa
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:kuinka monta kiloo meni?Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:pistä minulle yv, niin pistän pyyntösi eteenpäin![]()
Nimimerkillä kokemusta on...![]()
kunhan jeesin niinkuin paria muutakin samassa asiassa
Ei menny grammaakaan, sultako meni, kun mä vain ihmettelin. Anteeksi, että kysyin.
Ei mun viestit ainakaan mihinkään kadonneet. Ja sehän tekisi keskusteluista ihan hullunnäköisiä, jos sieltä välistä olisi jonkun kirjoitukset pois. Entäs, jos niitä olis lainailtukin?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Jos poistaa tunnuksen, niin voidaanko poistaa samalla kaikki tunnuksella kirjoitetut viestit?