Tunnistaako joku täällä aidon Burberryn feikistä? *kuvalinkki*

  • Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Näyttäis aidolta, kun katsoo yleistä laatua, väritystä ja noita sisäosan yksityiskohtia. Ja luulisi ettei se nyt ole vaan repinyt jostain sitä Stockan hintalappua :D
 
"aapee"
[QUOTE="hhh";24562389]0 palautetta, en huutaisi.. Onko laukkua edes olemassa, vaikuttaa epäilyttävältä.[/QUOTE]

Pääsen noutamaan laukun, jos sen huutaisin, joten en ole tuosta 0 palautteesta huolissani. Tuo ilmoitus muuten on jotenkin kummallinen. Rahapulassakaan en myisi tuon hintaista uutta laukkua ilman hintavarausta. Kuten aiemmin sanoin, eniten häiritsee tuo yksi kommentti kysymysosiossa.
 
"vieras"
[QUOTE="hhh";24562389]0 palautetta, en huutaisi.. Onko laukkua edes olemassa, vaikuttaa epäilyttävältä.[/QUOTE]

toimitustapana myös nouto, saattaisin uskaltaa huutaa jos itse pääsisin hakemaan
 
Cis
mäkin voin piruuttani kommata sinne et ihan feikki.. se on vaa kommentti,ei se laukku feikki ole.
olihan siellä berryn merkit sisällä ja stoccan laput. kai se olettaa et hinta nousee korkeelle tai sitten on vaan niin rikas, ettei välitä vaikkei saa rahaa siittä juur mitään.
mä en myis noin halvalla, mut mä en ookkaan rikas. sä näät laukun kun mahd. sitä haet, katot et laput ja kaikki on kiinni, että onko ompeleet hyvät jne. käy kattoo samanlaista laukkua stoccalla ja vertaa siihen.
 
Cis
mäkin voin piruuttani kommata sinne et ihan feikki.. se on vaa kommentti,ei se laukku feikki ole.
olihan siellä berryn merkit sisällä ja stoccan laput. kai se olettaa et hinta nousee korkeelle tai sitten on vaan niin rikas, ettei välitä vaikkei saa rahaa siittä juur mitään.
mä en myis noin halvalla, mut mä en ookkaan rikas. sä näät laukun kun mahd. sitä haet, katot et laput ja kaikki on kiinni, että onko ompeleet hyvät jne. käy kattoo samanlaista laukkua stoccalla ja vertaa siihen.
mut siis veikkaan että se on pöllitty..mut aito silti.
ei kai lahjaakaan voi noin halvalla myydä, saishan ton palauttaakkin, ainakin lahjan antajalle.
ja näköjään rahan tarpeeseen myy.. kysy mistä stoccalta se on ostettu.
 
toi feikki
En tiedä onko toi feikki, koska en tunne tota merkkiä, mutta
yleensä ihmiset just huutaa tollai että "FEIKKI!", jotta muut eivät laittaisi huutoa -> saisi itse halvemmalla aidon. Suosittelen, että käyt katsomassa aitoa stockkalla, ja sitten katsot noutaessasi sitä, kuten edellinen ehdotti.
 
kyllä hinta vielä nousee
alhainen aloitushinta tuo lisää kiinnostuneita kohteelle ja hintakilpailusta tulee kovempi kuin korkeammalla lähtöhinnalla.. varmasti nousee ainakin 400 euroon tuo laukku vielä...
 
jhm
En tiedä onko feikki vai ei, mutta musta toi koko myynti-ilmoitus on tosi outo. Kiireesti tarvii rahaa ja laukku ostettu muka alesta, vaikka ihan normaali hintalappu kiinni, ei mikään alennuslappu..tai en tiedä miten ne stockalla merkkaa aletuotteet. Mulle tulee heti mieleen, että tuote on pöllitty tai, että kuvat jostain muualta kopioitu ja tuotetta ei ole olemassakaan. En lähtisi huutelemaan, tai jos noutoon pystyt, niin pystyt sen siinä kattomaan itse.
 
"niin"
"Burberryn kaulus- ja pikeepaidat sekä puvut eivät ole korkean hintansa arvoisia. Vastaavalla hinnalla saa jo jotakin maukasta Savile Row’lta tai alennuksesta muilta laatutoimijoilta, eikä tarvitse kantaa näkyvää Burberry-logoa rinnassaan. Yhtiön neuleet ja trenssitakit ovat kuitenkin erittäin korkealaatuisia ja erinomaisia valintoja. Erityisesti trenssi, joka on Se Ainoa Oikea ja Ensimmäinen lajissaan, on pakko-ostos jokaiselle anglofiilille herrasmiehelle. Mikäli eksklusiivisempaa versiota hakee, Aquascutum valmistaa aivan yhtä mainioita ja klassisia takkeja. Ylipäätään alennuksesta Burberry on hintansa arvoinen, kunhan välttää suurella logolla tai näkyvillä tartaaneilla varustettuja vaatteita. Niiden suoraan-kasvoilles-naapurin-Jaska -asenne ei ole hyväksi, koska se edustaa ikään kuin pakotettua erottelua ja hierarkian luomista. Herrasmiehen on aina moninkertaisesti oivempaa erottua vaatteidensa istuvuuden, leikkauksen ja materiaalien kuin näkyvien merkkien perusteella."
 
"..."
[QUOTE="niin";24562693]"Burberryn kaulus- ja pikeepaidat sekä puvut eivät ole korkean hintansa arvoisia. Vastaavalla hinnalla saa jo jotakin maukasta Savile Row’lta tai alennuksesta muilta laatutoimijoilta, eikä tarvitse kantaa näkyvää Burberry-logoa rinnassaan. Yhtiön neuleet ja trenssitakit ovat kuitenkin erittäin korkealaatuisia ja erinomaisia valintoja. Erityisesti trenssi, joka on Se Ainoa Oikea ja Ensimmäinen lajissaan, on pakko-ostos jokaiselle anglofiilille herrasmiehelle. Mikäli eksklusiivisempaa versiota hakee, Aquascutum valmistaa aivan yhtä mainioita ja klassisia takkeja. Ylipäätään alennuksesta Burberry on hintansa arvoinen, kunhan välttää suurella logolla tai näkyvillä tartaaneilla varustettuja vaatteita. Niiden suoraan-kasvoilles-naapurin-Jaska -asenne ei ole hyväksi, koska se edustaa ikään kuin pakotettua erottelua ja hierarkian luomista. Herrasmiehen on aina moninkertaisesti oivempaa erottua vaatteidensa istuvuuden, leikkauksen ja materiaalien kuin näkyvien merkkien perusteella."[/QUOTE]

Aivan, enpä lukenut noita pikkutekstejä ollenkaan. Mistäköhän on nuo kuvat ja tekstit napannut. Ei sovi tämän laukun yhteyteen ollenkaan.
 
"pöö"
Suhtautuisin suurella varauksella tuohon. En siksi, että on alhainen lähtöhinta, vaan kun katsot laukkua, niin tikkaukset ovat päin peetä, sisus epäsiisti jne. Burberryn laukut ovat laadukkaita.

Uskon, että hintalappu on jostakin muusta revitty. Lisäksi se, että laukun kahvoissa on muovit päällä herättää aina epäilyksen. Kaupan hyllyssä niissä ei todellakaan ole enää muoveja.

Ja sitten tietty 0-palautteinen myyjä, joka haluaa rahat mahdollisimman pian. Juuh. En huutaisi.
 

Yhteistyössä