Tunnetteko tätä tangokuningatarta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mä tunnen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mira Laivalla v.2008
Syntynyt 13. tammikuuta 1974
Elimäki
Ammatti laulaja
Vanhemmat Urpo Kunnasluoto ja Leena Vainio
Lapset Lassi (s.1993)
Janne (s.1996)
Kotisivu http://www.mirakunnasluoto.fi

Mira Johanna Kunnasluoto (s.13. tammikuuta 1974 Elimäki) on suomalainen laulaja. Hänet valittiin vuosituhannen ensimmäiseksi Tangokuningattareksi vuonna 2000. Ennen kuningatartitteliään hän pääsi semifinaaleihin Lavatähti ja Suomen tähti -kilpailuissa, sekä vuoden 1999 Tangomarkkinoilla. Hän oli Emma-ehdokkaana vuoden iskelmätulokkaaksi vuonna 2001. Pienen tauon jälkeen hän oli kesällä 2006 mukana Seinäjoen kaupunginteatterin Valkokangas tanssii ja soi -musikaalissa, joka sai ensi-iltansa Tangomarkkinoiden yhteydessä. Mira aloittaa keikkailun oman Lootus-orkesterin kanssa tulevana talvena 2009-2010.

[muokkaa] Albumit
Mira Kunnasluoto (2000)
Riisuttu (2005)

[muokkaa] CD-singlet
Mieheni (2000)
Yö on jo jäänyt taa (2005)
Suuri rakkaus (2006)
Kaulakoru (2007)
Tänään, tässä, näin (2008)

[muokkaa] Aiheesta muualla
Tangokuningatar 2000 - Mira Kunnasluoto Tangomarkkinat

joo muistan kasvot. Kuule ei ole mitään hajua tämänkään hetkisestä kuninkaallisesta. Enkä pysy perässä idols voittajissakaan. sinne ne katoaa samaan sakkaan jos eivät jotenkin tosi voimakkaasti ole esillä joka paikassa, noita kisojen voittajia kun on pilvin pimein.

Alkuperäinen kirjoittaja Oli oli:
mutta miksi on jäänyt tuntemattomaksi? Eikö karisma riitä? Onko liian etäinen yleisölle? Laulaa ainakin osaa!

Ei kaikki tykkää tangoista tai iskelmästä.

Taidat olla Kunnasluoto itse, kun noin mainostat?!

Minä tunnen ihan muustakin kuin tangokuningatteren tittelistä. Harmi,ettei Miran laulajan ura ole oikein lyönyt läpi kuitenkaan. Miralla olisi niin loistava ääni!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oli oli:
mutta miksi on jäänyt tuntemattomaksi? Eikö karisma riitä? Onko liian etäinen yleisölle? Laulaa ainakin osaa!

Ei kaikki tykkää tangoista tai iskelmästä.

Taidat olla Kunnasluoto itse, kun noin mainostat?!

Lainaamasi tekstin kirjoittanut eli minä en todellakaan ole Kunnasluoto enkä liioin ap! Olisi kyllä kiva osata laulaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mie tunnen:
Minä tunnen ihan muustakin kuin tangokuningatteren tittelistä. Harmi,ettei Miran laulajan ura ole oikein lyönyt läpi kuitenkaan. Miralla olisi niin loistava ääni!

Kivat meille, jotka tiedetään Mira. Olis kiva kuulla lauluja enemmänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie tunnen:

Kivat meille, jotka tiedetään Mira. Olis kiva kuulla lauluja enemmänkin.

Yhteistyössä