Tunnetteko sen heti jos suhteenne väliin tulee jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on miehen kanssa todella vahva suhde. Ja keskustelemme kaikesta.
Itse tunnen jos me olemme tavallaan vähän etääntyneet toisistamme.

Tulee sellainen olo sisälle kuin toinen ei olisi siinä lähellä, vaikkei aina tiedä mistä johtuu. Voi olla vaikka ihan arjen kiireet jotka tekee sen.
Kuitenkin tunnen sen heti jos meidän välissä jotain ja kerron sen heti miehelle.

Sitten voimme keskustella ja sylitellä niin tunne katoaa ja olemme taas "yhdessä".

Miten teillä?

Meneekö ennemmin siihen että asiaan ei heti puututa ja sitten se purkautuu riitana ulos?

No tuota.. tavallaan. Jos mä itse olen se joka etäännyttää, hakeudun äljäkkeen lähelle.
Jos äljäke on se joka etäännyttää, sen huomaa yleensä kun sulkeutuu itseensä sitten täysin. Annan sille yleensä siinä vaiheessa hieman tilaa ja kun aika tuntuu hyvältä, puutun asiaan puhumalla. Mua ei saa sulkea ulos, joten en voi antaa moisten olla vaan ne pitää selvittää mahd. nop.

No tuota.. tavallaan. Jos mä itse olen se joka etäännyttää, hakeudun äljäkkeen lähelle.
Jos äljäke on se joka etäännyttää, sen huomaa yleensä kun sulkeutuu itseensä sitten täysin. Annan sille yleensä siinä vaiheessa hieman tilaa ja kun aika tuntuu hyvältä, puutun asiaan puhumalla. Mua ei saa sulkea ulos, joten en voi antaa moisten olla vaan ne pitää selvittää mahd. nop.

aivan just toi on tärkeää että puhutaan asiat heti, eikä suljeta toista ulos.
Eihän toinen edes huomaa sulkevansa toista ulos.