Tunnetteko kierukan narut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei löydy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei löydy

Vieras
Ekan menkat ohi kierukan laiton jälkeen. Yritin tunnustella naruja, jotta tiedän, onko kierukka paikoillaan, mutten löytänyt yhtään mitään. Mistä ihmeestä niitä pitäisi metsästää. Minulla ei ainakaan ole aavistustakaan, missä päin kohdunsuuni sijaitsee.

Pitäisikö pelätä, että kierukka on tullut pois. Laittamisen jälkeen tuli välittömästi aivan älyttömästi verta. Jälkitarkastus on vasta syyskuussa.

Tunnen kyllä. Työnnä sormet suoraan ylös, kyllä ne pitäisi tuntea. Tuski kuitenkaan ulos on tullut ja ainahan voit soittaa sinne, missä laitatit ja pyytää tarkastusta aiemmin.

tunnen, mut mulla ei oo lyhennetty niitä. Sanoiko lääkäri, et jättääkö pitkiksi (n. 2 cm) vai lyhentääkö?

mulla tuli asennuksen jälkeen melkein samanlainen jälkivuoto kuin synnytyksestä, kesti 6 viikkoa.

Niin kauan kun kierukka oli niin aina narut tunsin (vaikka oli lyhennettykin, enempää ei kuulemma voinu lyhentää).

Pese kädet. Mene kyykky asentoon ja laita sormet sisään, pitäis tuntua.

Alkuperäinen kirjoittaja ei löydy:
Minulla ei ainakaan ole aavistustakaan, missä päin kohdunsuuni sijaitsee.

Kysy mieheltäsi, hän on todennäköisesti paremmin perillä sun anatomiasta :whistle: Narut voi taas mennä kohdunkaulaan piileskelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
En tunne, mutta ne leikattiinkin tarkoituksella niin lyhyiksi, että katoavat kohtuun. Muuten olisin jatkuvassa tulehduskierteessä...

Mäkin pyysin lyhyiksi, kun mies aiemmin valitti, että ne pistää häntä. Sittemmin ne päät ovat kai menneet sinne kohdunkaulan sisään jemmaan.

Mulle jätettiin tarkotuksella narut pitkiksi, kun lääkärin mukaan tuppaavat menemään liian sisälle kohtuun jos leikkaa lyhyiksi. Hyvin tuntuu sormelle. Miehen näkökulmaa ei asiaan oo... :/ Ootko koittanu eri asennoissa tunnustella?

Yhteistyössä