H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
yleensä pakko-oireinen eli tekee samat asiat joka pvä samaan aikaa, ei osaa luopua omista tavoistaan, muut ei koskaan osaa tehdä hänelle oikein eli olet sit hiljaa tai jutte3let niin kumpikin on väärin, muut eivät ymmärrä häntä esim. hän on sairaanpi kuin muut tai hän on erinlainen kuin muut eli normisäännöt eivät päde häneen.
olisko tälläinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26286241:Mä kutsun sitä kyllä yleensä kuspäisyydeksi.:xmas:
Tunnen.....![]()
Voiku tuon sekoittaa ADD:hen?
muoks. sitä vaan pohdin, että samanlaisia piirteitä on myös add-persoonassa...että mikäköhän nuo sitten erottaa? Se että vaativa persoona ei ole "tyhmä" vai?
plääh, ihan tyhmä kysymys, kunhan mietin...![]()
Mä tunnistin itseni sun tekstistä hyvinkin pitkälti. Ja koska olen tiedostanut nämä piirteet itsessäni, pyrin niitä "jalostamaan" niin että läheisillä olisi helpompaa olla. Joskus onnistuu, joskus ei..
Voiku tuon sekoittaa ADD:hen?
muoks. sitä vaan pohdin, että samanlaisia piirteitä on myös add-persoonassa...että mikäköhän nuo sitten erottaa? Se että vaativa persoona ei ole "tyhmä" vai?
plääh, ihan tyhmä kysymys, kunhan mietin...![]()