Tunnetko ketään yh:ta joka olisi löytänyt uuden onnen

yks entinen yh
Kyllä tunnen useitakin. Niistä mainittakoon siskoni, äitini, isäni ja itseni.

Me kaikki olemme olleet yh:na ja löytäneet uuden rakkauden vaikka on lapsia ollut.

Itselläni on neljä lasta ex:n kanssa ja nykyisen kanssa yksi yhteinen, lisääkin meille lapsia mahtuu jos niitä vain luonto meille suo. :heart:

Nämä uudet rakkaudet vain ovat useinmiten löytyneet muualta kuin ravintoloista. ;)
Elikä hyvinkin saatat itsellesi uuden kumppanin löytää.
 
tiedän. tuntemallani yh:lla oli AIVAN KAMALA ex-avokki (petti ja valehteli, eikä auttanut lapsen hoidossa yhtään, en edes ikinä nähnyt että mies ois pidelly lasta sylissä, saati tehny kotihommia)ja tää ystävä eros siitä ja hoiti lapsensa aivan yksin (lapsella sairauksia ym). nyt on naimisissa tosi mukavan miehen kanssa ja heillä on pikkunen vauvakin. kaikki ainakin ulkopuolisen ystävän silmistä näyttää menevän tosi kivasti.

ystäväni sanoikin yks päivä, että en tiennytkään että vauvan hoito voi olla näin helppoa kun toinen auttaa kotitöissä jne...

<br><br>
 
yksinäinen yh
Varmasti löydät, ei ne lapset nykypäivänä este ole!
Minä ollut yh:na 6-vuotta ja tulijoita olis ollut(ja olis juuri nytkin) mutta mä en ole niitä kelpuuttanut. En silti menetä toivoani.
 
Minäkin tunnen itseni lisäksi muitakin.

Ekasta liitosta on ensimmäinen, ja kaksi seuraavaa sitten uudesta liitosta. Olen eronnut esikoisen ollessa 3-vuotias, aika pian tavannut uuden miehen. Yhteen muutettiin, kun oltiin tunnettu 2 vuotta, ja nyt ollaan oltu naimisissakin jo 5 vuotta.
 
Tunnen :wave: :hug: ja todella on paljon miehiä jotka ei välitä siitä onko naisella jo lapsia tai heillä itselläkin saattaa olla joten...
:hug: :hug: :hug: Toivon että juuri SUN kohdalle osuu sellainen ihana mies ja pian. Pitää varmaan etsiä vain oikeista paikoista. Jotenkin oletan että esim kapakoista ei löydy sellaista.
 
No mun sisko tapas nykyisen miehen mun ja mun miehen kautta.
siskon nykyinen mies on mun miehen lapsuuden ystävä..

nyt mun siskolla ja sen miehella on kohta 2v tyttö ja rakentavat taloa
ja toinen yhteinen suunnitteilla..
 
ask if
No useammankin.

Yksi on veljeni perhe. Tällä naisella oli 2kk ikäinen vauva kun veljeni ja hän alkoivat seurustella. Isäksi on lapsi kutsunut häntä ikänsä kun biologinen isä ei ole kuvioissa. Oli muuten jättänyt tämän naisen silloin kun sai tietää vauvanodotuksesta...
 
ask if
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:28 ask if kirjoitti:
No useammankin.

Yksi on veljeni perhe. Tällä naisella oli 2kk ikäinen vauva kun veljeni ja hän alkoivat seurustella. Isäksi on lapsi kutsunut häntä ikänsä kun biologinen isä ei ole kuvioissa. Oli muuten jättänyt tämän naisen silloin kun sai tietää vauvanodotuksesta...
ja lisään vielä että baarissa tapasivat :D Tämä nainen oli heti ilmoittanut että hällä on pieni vauva, ja veljeni oli sanonut että mitäs sen väliä, tätä ovat naureskelleet myöhemmin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:35 Lentokala kirjoitti:
Tunnen, useitakin.
Itseasiassa kaikki tuntemani yh:t, ketkä ovat onnea (lue miestä) etsineet ja halunnet, ovat löytäneetkin.
:)
Justiinsakin näin! Toisaalta ap:n tekstistä saa sellaisen kuvan että lapset olisivat jotenkin este uuden suhteen synnylle tms. MUTTA eihän se niin mene. Minä ainakin ajattelen omalle kohdalleni asiaa niin että suurempi huoli olis löytää siihen sellainen mies minkä lapsenikin kelpuuttaisivat ehkä joskus "isäkseen":whistle:
 
Minä oli yh:na kuukauden ja sitten mun oven takana rupes käymään säpinä :eek: , virallinen ero oli heinäkuussa -95 selvä ja lokakuussa -96 minut ja eräs pitkäaikainen ystävä vihittiin avioliittoon.

Ei siinä kaksi lasta haitannut ollenkaan. Kun kysyin mieheltäni mitäköhän mieltä hänen vanhempansa on kun ottaa itselleen koko perheen kerralla, niin mies vastas "kyllä he tietävät että olen laiska" :whistle: ;) .

No, kyllä tuo jaksoi saada aikaiseksi kaksi lasta lisää tähän perheeseen, ja yhtäkkiä oltiinkin suurperhe.
 

Yhteistyössä