Tunnetko ketään joka painaisi päälle 200kg? Entä 300kg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tuija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tuija"

Vieras
Minä tunnen yhden naisen. Eilen kaverini avautui minulle tilanteestaan ja toki olen tiennyt hänen olevan huomattavan ylipainoinen en silti ikinä olisi uskonut että hän painaa niin paljon (olisin luullut hänen painavan paljon vähemmän, mutta toki siis paljon kuitenkin).

Onneksi hän on hankkinut jo apua ongelmiinsa.

Joskus pari vuotta sitten näin kaupassa erään naisen joka olisi silloon voinut olla hyvinkin lähellä 200kg, mutta en sitten tiedä mitä painoi. Joitakin n. 150kg painavia tiedän.

[QUOTE="läski";23234854]Herraisä! Miten sitä voi oleilla ja elää reippaasti yli 100kg??? Itse ole 63kg ja armoton läski tunnen olevani. Pituutta vajaa 160..[/QUOTE]

Joo todella järkyttävä läski oletkin. :headwall:

[QUOTE="läski";23234854]Herraisä! Miten sitä voi oleilla ja elää reippaasti yli 100kg??? Itse ole 63kg ja armoton läski tunnen olevani. Pituutta vajaa 160..[/QUOTE]

Jos ei voisi elää ja oleilla noissa painoluokissa. Niin tuskin maailmassa olisi ketään joka painaisi yli 100kg.

[QUOTE="vieras";23234877]Jos ei voisi elää ja oleilla noissa painoluokissa. Niin tuskin maailmassa olisi ketään joka painaisi yli 100kg.[/QUOTE]

kirjoittaja kysyikin elää ja oleilla REIPPAASTI. vastaisin, että ei voi noissa painoluokissa kovin reippaasti mitään tehdä.

[QUOTE="vieras";23234908]kirjoittaja kysyikin elää ja oleilla REIPPAASTI. vastaisin, että ei voi noissa painoluokissa kovin reippaasti mitään tehdä.[/QUOTE]

Tai sitten tarkootti, että reippaasti yli 100kg...

Mun kaveri painaa reilusti yli 100kg ja kyllä hän tekee ihan fyysistä työtä.

[QUOTE="vieras";23234908]kirjoittaja kysyikin elää ja oleilla REIPPAASTI. vastaisin, että ei voi noissa painoluokissa kovin reippaasti mitään tehdä.[/QUOTE]

Ymmärsin sanan reppaasti käytön että, henkilö painaa silloin REILUSTI yli 100kg esim. 160kg.

Haista homo pitkä ja lemuava paska!!!!!!!

Yhteistyössä