Tunnetko ketään, joka hankkiutunut raskaaksi salaa mieheltään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väärin(kö)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väärin(kö)

Vieras
Tuli mieleen tämmöinen aihe, kun kaveri tavallaan hankkiutui raskaaksi salaa mieheltään. Kaverini "mies" ei halunnut lapsia ja oli tehnyt asian selväksi. Tää mies on siis todella yksinkertainen tapaus. Pari ei vielä edes seurustellut, kun ystäväni vauvakuumeissaan houkutteli miehen sänkyyn juuri oviksen aikaan, sopertaen miehelle varmoista päivistä jne.

No vauvan pitäisi syntyä nyt näillä viikoilla, ja mies on pysynyt matkassa. Ei vieläkään ole kovin kiinnostunut lapsesta, tai lapseen liittyvistä hankinnoista. Mikä hassuinta, kaverini on monet kerrat kuulleni sanonut miehelleen, että olisi miettinyt ennen kuin pisti lapsen alulle. Minä ja muut ystäväpiirimme naiset saamme toimia lohduttavana olkapäänä, kun mies ei osoita kiinnostusta lasta kohtaan kuten kaverini toivoisi. En oikein tiedä, pitäisikö tässä itkeä vai nauraa :D

Nyt lukisin mielelläni muiden tarinoita, ja mielipiteitä aiheesta

Tiedän kaksi tapausta. Toinen pari erosi naisen ollessa raskaana ja toinen pari meni lapsen synnyttyä naimisiin ja meinasivat erota vuoden kuluttua, mutta vielä sinnittelevät liitossa. Lapsi nyt 1,5 vuotias, toivottavasti saavat asiat vielä kuntoon.

Voihan noita olla lähipiirissä enemmänkin, en ole hirveästi udellut, että oliko vahinko oikeasti "vahinko". Ja mulle ei varmaan avauduta näistä kauheasti, kaikki tietää, etten voi sietää tällaisia naisia, todella sikamainen temppu miehelle.

Mun mielestä tosi törkee temppu miehelle. Siis toi on pettämistä mun mielestä ihan siinä missä vieraissa käyminen, ellei jopa pahempaa, koska se mies joutuu tilanteesta "kärsimään" ehkä koko loppu elämänsä. Mun mielestä sen verran ihmisen pitää pystyä luottamaan toiseen ettei tarvis edes pelätä tollasta. Onko tollasia ihmisiä ihan oikeesti olemassa et hankkiutuu "vahingossa" raskaaks, mää en kyllä edes uskaltais, kun siinä olis niin iso riski et se mies lähtis vetään ja pystyisinkö sit koko elämäni salaan tollasen asian vaikka yhdessä oliskin. En kyllä ite tekis ikinä, enkä ainakaan tiedä kaveripiiristä ketään sellasta.

Tiedän kohta 10 vuoden takaa. Kaverini valehteli syövänsä pillereitä uudessa suhteessa. Tuli raskaaksi puolen vuoden "yrityksen" jälkeen. Kertoi miehelle "vahingosta" kun oli 10 viikolla raskaana. Mies pudotti pommin, hän syö lääkettä jonka aikana ei saa raskautua (vai miten sen sanoo ei saa panna toista paksuks) kun miehestä kyse. Viikon päästä oli ultra, jossa todettiin vakavia kehityshäiriöitä sikiöllä... Edelleen ovat yhdessä ja 3vuotta tuon tapahtuman jälkeen syntyi kaksoset. En tiedä tietääkö mies vieläkään, että vahinko ei ollut vahinko, mutta tapahtumaketju kyllä syvensi heidän suhdetta. Mies ei ollut koskaan ajatellut saavansa omia lapsia.

Kyllähän noi miehetkin tekee reikiä kortsuihin kun haluavat lapsen.
Väärin yhtäkaikki, parisuhteessa lapsen pitäisi olla yhteinen päätös. Mutta jos mies lähtee baarista naisen matkaan eikä käytä kumia ja nainen tulee raskaaksi, niin siinä ei ole huijattu ketään. Kyllähän jokainen tietää mitä kaikkea suojaamattomasta seksistä voi seurata.

Tunnen yhden tapauksen. Kaikille muille selitti ettei muka ole varaa pillereihin ja miehelle valehteli että niiden pillereiden teho säilyy 2-3kk sen jälkeen kun ne on lopettanut... No samantien pamahti paksuksi ja reilun vuoden mies sitä katteli, ennenkuin häipyi. Lapsesta mies kantaa vastuunsa, akasta ei..

Tiedän ainakin yhden naisen, joka huijasi miehelleen olevansa raskaana. Olivat siis eronneet, ja halusi miehen takaisin. No mies palasi, nainen "sai keskenmenon", ja nyt heillä on vuoden ikäinen lapsi. Erosivat juuri.

Tiedän yhden. Homma meni lopulta ihan pipariksi, koska nainen taisi olettaa vauvan olevan avain avioliittoon ja miehen rahoihin ym. Kiristystä, uhkailua ja oman elämänsä säälittelyä (kun mies ei tehnytkään niin kuin olisi halunnut). Välit meni kyseiseen naiseen, koska en jaksanut kuunnella moista kaksinaamaista p****njauhantaa. En tiedä, miten parilla nykyään menee. Toivon, että lapsen takia pystyisivät tulemaan toimeen. Mies kuitenkin halusi suhteen lapseensa.

Hui enpä tiedä. Kahden tiedän tulleen pillereistä huolimatta raskaaksi, mutta eivät kyllä valehdelleet miehilleen niistä mitään. Sen verran hyvin molemmat tunnen, että voin sanoa tietäväni...

Tiedän. Yks kaveri ja exänsä kanssa oli tehny temput, oli ''unohtanu'' ottaa pillerin. Sen tiedän ainakin, että mies tuskin olis ilman tuota ''vahinkoa'' lapseen suostunu. Ovat nyt eronneet ja lapsi asuu äitinsä kanssa.

itse tulin pillereistä huolimatta exälle raskaaksi,pidin lapsen ja exälle tein selväksi että voi olla olematta mukana tai mukana niin pajon kun tahtoo,exä halusi palata yhteen ja hetkeksi palattiinkin mutta eihän se toiminut,,mutta kyllä otti päähän noi kun joka toinen epäili että olisin salaa jättänyt pillerit ottamatta,se oli todella inhottavaa kun tiesi itse kaikki ottaneensa ja oli itsekin shokissa raskaudesta..myöhemmin selvisi että olipa ollut silloin ab kuuri ja apteekkari unohti mainita että heikentää pillerien teho..onneksi näin,nyt tuo 5v e-pilleri nukkuu tuolla,elämäni paras vahinko!

Yhteistyössä