Niin myös minä sekä äitinikin Vaikkei kysyttyAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Ja mä, vaikka sitäkään ei tässä kysyttyAlkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:niin ja serkku 24.12 vaikkei sitä tässä kysytty...
Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Minä 31.10
Miten niin?? Oonks mä jotenkin spesiaali :heart: ?
tunnen 14.2 kummipoikani, 29.2 kaksi tuttua (vuodet 80 ja 08), 31.10 serkkuni, 31.12 tutun lapsiAlkuperäinen kirjoittaja Cissy:1.1.
14.2.
29.2.
1.4.
1.5.
24.6.
31.10.
31.12.
Tai ootko itse?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän neiti tykkää aprikoosista.Alkuperäinen kirjoittaja no:meidän neiti on syntynyt 31.12.
miks ihmeessä??Alkuperäinen kirjoittaja jannus:Onks näissä päivissä joku pointti. sen tiedän että jokaisen kuun 8,18 ja 28 päivänä syntyneiden tiedot säilytetään ikuisuuden kun muiden tiedot tuhotaan tietyin väli ajoin.
siellähän on uudenvuodenpäivää, ystävänpäivää, halloweeniä, karkauspäivää, jussia, uudenvuodenaattoa...Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:mitä noissa päivissä sitten on?
Mihin sitten jäi joulupäivä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Minä 31.10
Miten niin?? Oonks mä jotenkin spesiaali :heart: ?
Toi päivä on Amerikassa halloween
Rekisterinä jälkipolville...Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:miks ihmeessä??Alkuperäinen kirjoittaja jannus:Onks näissä päivissä joku pointti. sen tiedän että jokaisen kuun 8,18 ja 28 päivänä syntyneiden tiedot säilytetään ikuisuuden kun muiden tiedot tuhotaan tietyin väli ajoin.
http://igs.kirjastot.fi/iGS/kysymykset/haku.aspx?word=PotilastiedotAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Rekisterinä jälkipolville...Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:miks ihmeessä??Alkuperäinen kirjoittaja jannus:Onks näissä päivissä joku pointti. sen tiedän että jokaisen kuun 8,18 ja 28 päivänä syntyneiden tiedot säilytetään ikuisuuden kun muiden tiedot tuhotaan tietyin väli ajoin.
no huh !!! Olen taas yhtä asiaa viisaampi.Alkuperäinen kirjoittaja Pee:http://igs.kirjastot.fi/iGS/kysymykset/haku.aspx?word=PotilastiedotAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Rekisterinä jälkipolville...Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:miks ihmeessä??Alkuperäinen kirjoittaja jannus:Onks näissä päivissä joku pointti. sen tiedän että jokaisen kuun 8,18 ja 28 päivänä syntyneiden tiedot säilytetään ikuisuuden kun muiden tiedot tuhotaan tietyin väli ajoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Cissy:1.1.
14.2.
29.2. = pikkusiskoni (joka toisn eli vain 4päivää).
1.4.
1.5.
24.6.
31.10.
31.12. = Isän vaimon vanhin poika.