Tunnetko ihmistä jolla ei ole yhtään huumorintajua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
tai pitääkö kaikki vastaukset ottaa haudanvakavasti jos vastaaja ei ole tasan samaa mieltä kanssasi, ei pessaa eikä lähettele sylikaupalla halihymiöitä?

Ei tartte peesailla eikä hymiöitä laitella.. mutta pitääkö nyt niiin vakavasti ottaa myöskään, jos aihe ei ole vakava.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
tai pitääkö kaikki vastaukset ottaa haudanvakavasti jos vastaaja ei ole tasan samaa mieltä kanssasi, ei pessaa eikä lähettele sylikaupalla halihymiöitä?

Ei tartte peesailla eikä hymiöitä laitella.. mutta pitääkö nyt niiin vakavasti ottaa myöskään, jos aihe ei ole vakava.

kuka otti vakavasti ja mitä otti? en minä edes tarkkaan muista mistä oli kyse vai oliko se se tavan keskustelu siitä miten tavan ihmiset käyttää tavan sanaa?

Palstalla olen törmännyt melko usein ilmiöön huumorintajuttomat ihmiset.
Oikeassa elämässä joskus sattuu eteen tosikkoja ja sitten taas ns puujalkavitsi-ihmisiä, jotka ovat ehkä pahempia kun tosikot.
Onneksi mun ystävät ja sukulaiset ovat ihmisiä joiden kanssa saa jatkuvasti nauraa =)
Huumori on elämässä yksi tärkeimmistä asioista. Ilman sitä ei vaan jaksaisi elää päivääkään.

Yhteistyössä