L
"Leila"
Vieras
Minä en ole koskaan onnellinen ellei minulla ole hirveää määrää kaikenlaisia herkkuja kotona vaikkei juuri sillä hetkellä edes tekisi mieli mitään, mutta kaappien pitää vaan olla aina täynnä. Onko muilla tällaista?
Tälläkin hetkellä minulla on kaapeissa (siis herkkuosastolla):
- irtokarkkeja noin 2kg
- 8 pkt erilaisia keksejä
- 3 sipsipussia sekä suolapähkinöitä
- suklaapatukoita jotain 20-30 kappaletta
- suklaalevyjä 4kpl
- jäätelöä eri makuja 4 litraa
- kinuski- lakritsi- sekä suklaakastiketta
- karkkipusseja 4 erilaista
Tässä suurin piirtein kaikki, jotain varmasti unohtuikin listasta. Ja kyllä minä kaikki syön en tosin samana päivänä vaan joka päivä jotain ja ostan koko ajan lisää...kaappien pitää olla aina täynnä muuten en ole onnellinen. Mitenhän tästä "tavasta" pääsisi apuun ja pääseeköhän tästä edes enää ominvoimin, yrittänyt olen vaan eipä ole koskaan onnistunut ja olen tätä tehnyt jo noin 15 vuotta. Ja ylipainoa minulla on todella paljon, kymmeniä kiloja.
Tälläkin hetkellä minulla on kaapeissa (siis herkkuosastolla):
- irtokarkkeja noin 2kg
- 8 pkt erilaisia keksejä
- 3 sipsipussia sekä suolapähkinöitä
- suklaapatukoita jotain 20-30 kappaletta
- suklaalevyjä 4kpl
- jäätelöä eri makuja 4 litraa
- kinuski- lakritsi- sekä suklaakastiketta
- karkkipusseja 4 erilaista
Tässä suurin piirtein kaikki, jotain varmasti unohtuikin listasta. Ja kyllä minä kaikki syön en tosin samana päivänä vaan joka päivä jotain ja ostan koko ajan lisää...kaappien pitää olla aina täynnä muuten en ole onnellinen. Mitenhän tästä "tavasta" pääsisi apuun ja pääseeköhän tästä edes enää ominvoimin, yrittänyt olen vaan eipä ole koskaan onnistunut ja olen tätä tehnyt jo noin 15 vuotta. Ja ylipainoa minulla on todella paljon, kymmeniä kiloja.