Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

Saan kerrankin miehelle sanottua ne asiat mitä pitikin.
Kysyn, ei vastaa.
Itken ja itken. Se vaan istuu.
Niin kun aina.

On hiljaa.
Menee nukkumaan, 5 min niin kuuluu kuorsaus.

Olen maailman tärkein ihminen sille.
Kuka uskoo.

Enää en puhu.
Se on saanu tarpeeksi mahdollisuuksia ja pilannu ite ne kaikki.
Sillä oli pelissä perhe, se ainoo kuka siitä on välittäny oikeesti.


 
Vierain
Luuletko, lähtisikö miehesi keskustelemaan, joko sinun ikanssasi tai ilman, jonkun ammattilaisen kanssa? Jos hänen on vaikeaa näyttää tunteitaan tai puhua... Joskus on itselläkin ollut aikoja, kun tunsi olevansa liitossa todella yksin. Nyt menee paremmin, ainakin vaihteeksi...
 
vieras
Mulla hieman sama olo, ja raskaushormonit ei ainakaan auta asiaa, koko ajan vaan kiukuttaa niin hirmuisesti. No, jospa tunteet tasaantuisi puolin ja toisin, vaikka joskus tuntuu ettei mies tunteita omaakaan, ainakaan minua kohtaan, vaikka kovasti sanoo rakastavansa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja onni06:
Kiitos.. Lasten takiahan tässä on jaksanutkin.
Onks lapset varmasti onnellisempia, kun ootte yhessä...?
Eipä taida meidän esikoinen vielä ymmärtää kaikkea, onneksi.. Ja toinen lapsista vielä masulainen.

Oikeestaan tiiän että ainoa vaihtoehto on ero, se vaan tuntuu niin vaikeelta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla hieman sama olo, ja raskaushormonit ei ainakaan auta asiaa, koko ajan vaan kiukuttaa niin hirmuisesti. No, jospa tunteet tasaantuisi puolin ja toisin, vaikka joskus tuntuu ettei mies tunteita omaakaan, ainakaan minua kohtaan, vaikka kovasti sanoo rakastavansa..
Minäkin siis raskaana nyt.

Meillä ei ole mitään rakkauden tunnustuksia kuultu pariin vuoteen..
Taitaa olla selvä peli.
Mies silti haluaa olla yhessä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onni06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla hieman sama olo, ja raskaushormonit ei ainakaan auta asiaa, koko ajan vaan kiukuttaa niin hirmuisesti. No, jospa tunteet tasaantuisi puolin ja toisin, vaikka joskus tuntuu ettei mies tunteita omaakaan, ainakaan minua kohtaan, vaikka kovasti sanoo rakastavansa..
Minäkin siis raskaana nyt.

Meillä ei ole mitään rakkauden tunnustuksia kuultu pariin vuoteen..
Taitaa olla selvä peli.
Mies silti haluaa olla yhessä.
=( Joo, sama homma että mies haluaa olla edelleen yhdessä, ja kaippa minäkin haluan, mutta olen vaan niin perin kyllästynyt tähän yksinpuheluun. Olen yrittänyt jo pitkään jutella että saataisiin jotain selvyyttä asioihin, mutta hänen mielestään meillä ei ole ongelmaa, vaikka ei kahteen vuoteen ole tehty mitään yhdessä, vaikka monesti olen ehdottanut jotain, kaikki on vain miten hänelle sopii, eikä huomioi sitä että minäkin olen ihminen ja kaipaan puolison jonka kanssa voi jutella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onni06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla hieman sama olo, ja raskaushormonit ei ainakaan auta asiaa, koko ajan vaan kiukuttaa niin hirmuisesti. No, jospa tunteet tasaantuisi puolin ja toisin, vaikka joskus tuntuu ettei mies tunteita omaakaan, ainakaan minua kohtaan, vaikka kovasti sanoo rakastavansa..
Minäkin siis raskaana nyt.

Meillä ei ole mitään rakkauden tunnustuksia kuultu pariin vuoteen..
Taitaa olla selvä peli.
Mies silti haluaa olla yhessä.
=( Joo, sama homma että mies haluaa olla edelleen yhdessä, ja kaippa minäkin haluan, mutta olen vaan niin perin kyllästynyt tähän yksinpuheluun. Olen yrittänyt jo pitkään jutella että saataisiin jotain selvyyttä asioihin, mutta hänen mielestään meillä ei ole ongelmaa, vaikka ei kahteen vuoteen ole tehty mitään yhdessä, vaikka monesti olen ehdottanut jotain, kaikki on vain miten hänelle sopii, eikä huomioi sitä että minäkin olen ihminen ja kaipaan puolison jonka kanssa voi jutella.
Joillekin riittää vaan se vähä mitä saa/antaa.

Ei ne miehet aina ymmärrä miten onnellinen oikeesti voisi olla..

Minun mies ei ole koskaan tainnut kasvaa aikuiseksi. Liian itsekeskeinen perheenisäksi.

Me ollaan jo kertaalleen erottu, mutta olisi pitänyt ottaa opiksi eikä enää yrittää.

Kiitos kommenteista. Jospa nyt uni kutsuisi..




 
:hug: voimia! ei ole helppoa, ei tosiaankaan, mutta kaikkien hyvinvoinnin kannalta valitettavasti pitää tehdä ratkasut, vaikka ne vaikeita oliskin. jos susta tuntuu että ero on se ratkasu, nii se kannattaa tehdä vaikka se sattuukin, siten se loppupelistä alkaa helpottamaan. Ei kannata satuttaa itseään ja olla onneton jos on muitakin mahdollisuuksia. ties vaikka ero oliskin vaan väliaikanen ja auttais teidän tilannetta. :hug:
 

Yhteistyössä