Ä
ärsytyskynnys 0!!!
Vieras
Meillä on poika, joka täyttää tällä viikolla 1-vuotta. Olen äitiysloman jälkeen tehnyt "keikka-työtä", Muutamia vuoroja kk:ssa. Tänään menin taas pitkästä aikaa töihin, anoppi tuli pojan kanssa pariksi tunniksi meille, ennenkuin mies pääsee töistä. Ehti istua puoli tuntia meillä, niin kuului motkotusta siitä kuinka meillä on valot "joka" huoneessa päällä (oli jäänyt vessaan, olohuoneeseen ja eteiseen) , kauheita pölykasoja pitkin nurkkia (meillä kaksi koiraa), olen ajattelematon kun lapsi leikkii ulkona ilman kenkiä ( eivät pysy jalassa kun opettelee kävelemään, repii pois jne..) Kaiken kruunasi se kun tulin töistä niin hän oli siirrellyt mun ulkokukat siis ruukkuineen päivineen ja amppeleineen ihan eri paikkoihin. Varmaan koska ovat "tuossa" hienommat!!!!!!!! Vi**u mulla leviää pää tuon ihmisen kanssa!!!!! Meillä on iso talo, iso piha kaksi koiraa ja yksi jokapaikkaan haluava/kiipeävä lapsi, enkä millään jaksa stressata tuollaisista asioista ite!!!! Vitutti tuo pölyistä huomauttelu ja muu päteminen niin että pää räjähtää!! Kaiken lisäksi on huomennakin tulossa pariksi tunniksi kun menen iltavuoroon... Sen jälkeen en taida enää pyytääkkään, jos kerta noin häiritsee joka helvetin asia meillä....
Kiitos että sain purkaa "raivoni" ..
Kiitos että sain purkaa "raivoni" ..