Tunnen itseni 5-kymppiseksi vaikka olen vasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synkkää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synkkää

Vieras
27v. Noin niinku ulkoisesti ja mieli on jotenkin synkkä... Jotenkin vaan en oo enää nätti.. kun katon jotain kuvia 4-5v taakse päin niin mä jotenkin olen paljon eloisamman näköinen ihan säteilen.. Nyt mä vaan olen sellainen nuutuneen, väsähtäneen ja kuolleen näköinen... En tunne itseäni kauniiksi enkä halutuksi. Ei huvita edes seksiä puolison kanssa kun oon tällainen. Kilojakin tullut lisää vaikka elämäntavat samat kuin aina. :( Kaikki tässä elämässä on nyt jotenkin niin pielessä ollu viimeiset 2v.

Kuulostaa aika tutulta vakiinuneen parin ongelmalta. Kun on sen oikean löytänyt, niin ei tarvitse enää kiinnittää niin paljon huomiota ulkonäköön ja syötyäkin tulee helposti roskaruokaa ja mussutetaan sohvan nurkassa suklaata kahdestaan.

Mulla ainakin omega3 auttaa näin pimeään aikaan masennukseen tosi hyvin ja huomaan heti, jos oon ne unohtanut ottaa. Muista liikkua ja ulkoilla tarpeeksi ja katso tosiaan mitä syöt. Tehkää jotain erilaista ja kivaa puolisosi kanssa ja ruinaa puolisoltasi positiivista huomiota, jos et sitä muuten saa.

Ei me ehditä nykyään tekemään mitään yhdessä. Työ ja lapset vie kaiken ajan ja jaksamisen. Yksin mä ne sipsit mussutan jos mussutan. Harvoin meillä herkkuja on, täältä kun ei ihan vaan noin pääse kauppaan. Liikuntaa pitäisi tietty harrastaa enemmän. Puolisolta ei saa kehuja edes ruinaamalla.

Yhteistyössä