Mulla on aivan uskomaton tunneäly. Ja sitä sanoo aika moni muukin. Yleensä mulle syntyy ihmisestä vahva ensivaikutelma ja tämä ensivaikutelma on aina erittäin tarkka. Moni kaveri pitää mua melkein meediona, mutta se on enemmän tunneälyä ja intuitiota. Olen myös hyvä keskustelija ja ymmärrän muita, joskus jopa nopeemmin kuin he itse.
Semmosessa tavallisessa älytestissä en olis varmaan kauheen hyvä. Mutta mä uskon, että se johtuu enempi siitä, että mun todella korkee tunneäly menee vaan "tavallisen" älyn yli ja siksi se jopa haittaa niitä juttuja. Kun ymmärrys on paljon laajempaa kuin sellainen mekaaninen juttu niin ei ees pysty aattelemaan niin yksinkertaisesti.
Mua harmittaa, että en työssäni kauheesti saa hyödyntää tätä kykyä. Olisin varmaan superhyvä jossain työhaastatteluissa arvioimaan työntekijöitä. Pystyisin varmaan 99 prosenttisesti kertomaan mimmosia työntekijöitä jotku on. Tuommosella jutulla olis paljon arvoo, mutta en varmaan vois saada tommosia hommia kun joku jolla on "oikeet" paperit saa noi hommat vaikkei olis mitään tunneälyä.