E
epävarma
Vieras
olisin kiinnostunut kokemuksista, jos oloette matkustaneet lasten kanssa sinne, niin suositteletteko koko maata?!! kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ansku:Paljon maailmaa nähneenä sanoisin, etten mene sinne enää, en lasten kanssa enkä ilman! Kauhein paikka missä oon ollut! Ei mitään tekemistä, ei normaalia iltakävelyä, kaupungilla syömistä ja hengailua, joka paikkaan piti mennä taksilla, vain isojen hotellien yökerhoissa oli "turvallista". Kerran käveltiin iltayöstä hotellille, niin joku hullu alkoi seuraamaan, jouduttiin lopulta huutaa apua. Ymym. Yökkö!
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ansku:Paljon maailmaa nähneenä sanoisin, etten mene sinne enää, en lasten kanssa enkä ilman! Kauhein paikka missä oon ollut! Ei mitään tekemistä, ei normaalia iltakävelyä, kaupungilla syömistä ja hengailua, joka paikkaan piti mennä taksilla, vain isojen hotellien yökerhoissa oli "turvallista". Kerran käveltiin iltayöstä hotellille, niin joku hullu alkoi seuraamaan, jouduttiin lopulta huutaa apua. Ymym. Yökkö!
Mä taas kävelin joka paikkaan, jopa yksinäni, päivällä ja illalla/yöllä, ongelmitta.
Söin kaupungilla ravintoloissa, ongelmitta.
Ja tekemistä riitti.