tunisiassa matkustaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapset ei ollu Tunisiassa mukana, mutta sanisin että ennemmin sinne kuin Egyptiin pienten kanssa (Egyptissä lapset oli mukana)
Tunisiassa ei ole pakkomyynti ihan yhtä rasittavaa ja vääräuskoista naista kuitenkin kunnioitetaan vähän enemmän -tai ainakin halveksunta salataan paremmin- kuin Egyptissä.

Ei ollut lapsia silloin mukana, jäi käsitys että on aika eurooppalainen arabimaa, ehkä vähän liiankin kliinistä mun makuun. Ihan hirveesti ei ollut nähtävää ja välimeri ei ole lopulta kovin pitkään uimakelpoinen (siis lämmön puolesta) mutta toisaalta, lasten kanssa varmaan ihan jees.

Paljon maailmaa nähneenä sanoisin, etten mene sinne enää, en lasten kanssa enkä ilman! Kauhein paikka missä oon ollut! Ei mitään tekemistä, ei normaalia iltakävelyä, kaupungilla syömistä ja hengailua, joka paikkaan piti mennä taksilla, vain isojen hotellien yökerhoissa oli "turvallista". Kerran käveltiin iltayöstä hotellille, niin joku hullu alkoi seuraamaan, jouduttiin lopulta huutaa apua. Ymym. Yökkö!

Riippuu vähän millaista tekemistä haluaa. Itse pidin vaelluksesta Saharaan kamelilla, maustemarkkinoitsta, suolajärvestä, tutustumisesta vanhoihin luoliin, jossa paikalliset ovat asuneet yms. Se on hiukan, että mitä matkalta haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ansku:
Paljon maailmaa nähneenä sanoisin, etten mene sinne enää, en lasten kanssa enkä ilman! Kauhein paikka missä oon ollut! Ei mitään tekemistä, ei normaalia iltakävelyä, kaupungilla syömistä ja hengailua, joka paikkaan piti mennä taksilla, vain isojen hotellien yökerhoissa oli "turvallista". Kerran käveltiin iltayöstä hotellille, niin joku hullu alkoi seuraamaan, jouduttiin lopulta huutaa apua. Ymym. Yökkö!

Mä taas kävelin joka paikkaan, jopa yksinäni, päivällä ja illalla/yöllä, ongelmitta.
Söin kaupungilla ravintoloissa, ongelmitta.
Ja tekemistä riitti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ansku:

Mä taas kävelin joka paikkaan, jopa yksinäni, päivällä ja illalla/yöllä, ongelmitta.
Söin kaupungilla ravintoloissa, ongelmitta.
Ja tekemistä riitti.

Joo, kävellen mekin liikuttiin, tai vuokra-autolla, eikä sitä Soussea nyt oikein kyllä kaupungiksi voinu edes sanoa. Tunis oli ainoa kaupunki ja se olikin katastrofi :D Me nimittäin eksyttiin sinne jonkun tietyö-systeemin takia ja liikenne oli kammottavaa. Sellasta ei todellakaan ole esim. Bangokissa, mitä sanotan kaoottiseksi paikaksi.

Yhteistyössä