Tummista silmänalusista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mindee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mindee

Vieras
Mistä johtuu hieman tummat silmänaluset? Huomasin tässä muutama päivä sitten tummat silmänaluset ja vaikka meikkaan niin ne eivät peity. Väsymystä kyllä on, aikaisemmin ei ole ollut tummia silmänalusia. Voisiko joku vähän valaista mistä voisi johtua, voiko olla jonkin puutostila, vai?

Muakin kiinnostais tietää, miten noita vois saada vähän inhimillisemmän näköseks!

Muistelen, että ne olis johtunut siitä, kun iho on niin ohut ja verisuonet näkyy läpi tms. Menikö oikein? Ja jossain kai suositeltiin veden juomista, mutta se ei nyt oo mikään varsinainen täsmävinkki, ja yritän kyllä lipittää sitäkin kovasti. Mutta miten veden juominen edes liittyy johonkin ihon läpi näkyviin verisuoniin? Liittykö ne mustat silmänaluset sittenkin aineenvaihduntaan eikä mihinkään verisuoniin? Todellakin viisaammat valaiskaa! :)

Mulla parhaiten toimii Blascon blue neutralizer, mutta tuntuu, ettei sekään riitä enää nykyään. Onko jollain vielä parempia meikkejä noiden peittämiseen?

Ruokavalionkin olen kuullut vaikuttavan... ja perinnöllistä myös. Mulla on aina ollut mustat silmänaluset vaikka kuin nukkuis ja mun pojalla on myös ja oli jo alle 1-veenä :(

Oikealla peitevoiteella (joe blasco) ja valokynällä saa kyllä tummatkin peittoon. Olen asiassa kai mestari, koska omaan perinnölliset mustat silmänaluset. Huonot yöunet ja nestehukka (runsas kahvinjuonti etenkin) saa ne entistäkin tummemmiksi.

Yhteistyössä