tummeneekohan tuo jälkikasvu koskaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
mies on blondi,ihan oiea aito sellainen,mä taas olen enemän tumma,en ihonväriltäni mutta hiukset,kulmat ja ripset on mustat. lapset on vaaleita,ainoastaan tytöllä on mustat kulmat.
tumman pitäisi olla dominoiva väri..mites muilla? mistä iästä on lapset ruvennu tummeneen..?

No mun isällä on tumma tukka ja se on semmonen että ruskettuu helposti. Äiti taas on ihan vaalea, tosin jotkut sen siskoista on ihan tummia.

Minä ja veli ollaan vaaleita, mulla on tummahkot kulmat kuitenkin. Siskolla on paksu ruskea tukka.

Vaalehkolla, ruekea silmäisellä naisella ja tummalla turkkilaisella miehellä on umpiblondi, sinisilmäinen "kloorikopio" isästään ja äitinsä värinen lapsi...

Mä olen ollu ite blondi viellä ala-asteella, nyt melkein mustat hiukset.
Tyttö, 9v, on viellä kohtalaisen blondi, mutta selvästi tummumaan päin, auringossa se kyllä muuttuu edelleen täys blondiksi. Kahdella muulla lapsella on ruskeat hiukset, ennemmin vaalean kun tummanruskeat ja me vanhemmat ollaan molemmat aivan tummia. Miehellä on kirkkaan siniset silmät ja miltei mustat hiukset.
Blondeja ei oo suvussa kummallakaan puolella.

Meillä on niin että mun isällä on kihara kastanjanruskea tukka ja ruskeat silmät, ja minä sekä kolme sisarustani ollaan kaikki blondeja suorahiuksisia, sisaruksilla siniset silmät, mulla vihreät. Et vaikka onki se tummuus dominoivaa, niin ei meihin neljään iskeny se kuiteskaan. :laugh:

Yhteistyössä