hiusten väri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
moi :wave:

missä iässä hiusten väri voi pienellä viel muuttua. Tytöllä on nyt vaaleat hiukset, rupeaa punertaa latvoista. tytöllä on punaiset ripset, joten onko mahdollista että tyttö saa punaiset hiukset?
isällään on punaiset hiukset ja voimakas sellainen!

onko muilla tällaisia tapauksia?

Meillä tytöllä oli 3-vuotiaaksi ihan vaalea tukka ja sitten alkoi hiljalleen tummua.
Nyt on vaaleanruskeat.
Pienemmillä oli ripsissä punapigmenttiä, mutta haaleni pois.

Niin ja kaikilla oli syntyessään melkein mustat hiukset :)

hiukset kasvavat juuresta ei latvoista. Hiusten väri muuttuu. Itelläni ekalla lapsella oli aivan valtava pehko ,iso musta tukka ja tällä hetkellä 13 vuotiaana hänellä on vaalean ruskea. pojallani oli pari ekaa vuotta aivan VITIvalkoinen tukka joka nyt (9v) alkaa tummenemaan tosissaan.Eli se väri mikä on syntyessään ei välttämättä ole aikuisena. ps.mutta olen huomannut,että jos on PUNApigmentti heti niin se ei lähde ikinä pois. =) =)

Meillä pojalla 2v on punaruskea tukka. Syntyessä oli ihan mustahiuksinen mutta se kaikki lähti puolen vuoden ikään mennessä pois. Siitä lähtien on kasvanut samaa punaruskeaa koko ajan kovalla vauhdilla ja tuuheana kuin mikä. Miehen kanssa ei kumpikaan olla punatukkaisia itse, mutta molemmilta löytyy ihan lähisuvusta kyllä. Itselläni on muuten myös ollut pikimusta tukka syntyessä, mutta se ei lähtenyt välillä pois vaan minulla alkoi kasvaa vaalea hius sinne suoraan sekaan jostain puolen vuoden iästä alkaen, oli kuulemma aika veikeän näköinen. 2 v kuvassa minulla on jo vaaleat letit olkapäille. Murrosikään asti olin vaalea ja sittemmin iän myötä väri on vähäsen tummunut.

Alkuperäinen kirjoittaja pepi:
hiukset kasvavat juuresta ei latvoista. Hiusten väri muuttuu. Itelläni ekalla lapsella oli aivan valtava pehko ,iso musta tukka ja tällä hetkellä 13 vuotiaana hänellä on vaalean ruskea. pojallani oli pari ekaa vuotta aivan VITIvalkoinen tukka joka nyt (9v) alkaa tummenemaan tosissaan.Eli se väri mikä on syntyessään ei välttämättä ole aikuisena. ps.mutta olen huomannut,että jos on PUNApigmentti heti niin se ei lähde ikinä pois. =) =)

niinhän nuo hiukset kasvaa juuresta :) mut en mä kyl käsitä miks meidän neidillä on latvasta hiukan punaisena ja juuresta vaaleat ja tosiaan nuo ripset on punaiset.

meiän poju on ihan pellavapää.. mutta niin on isänsäkin ollut pienenä.. nyt isi on ihan tummahiuksinen joten varmaankin tummuu pojan hiukset ajan kans..
Itselläkin oma väri on melki musta...

Yhteistyössä