Tummat kainalot

  • Viestiketjun aloittaja haluaa kauniit kainalot
  • Ensimmäinen viesti
haluaa kauniit kainalot
Ennen ajelin kainalokarvat höylällä, ja kainaloissa oli aina tummat "läikät". Luulin niiden johtuvan näkyvistä karvatupista tms., mutta tämä ei poistunutkaan sen jälkeen kun aloin epiloimaan kainaloitakin, vaikka niin luulin... Mistä nuo tummat läikät voi johtua (siis ihan koko kainalon alueella, missä karvat kasvaa)? Onko deodoranteilla jotain vaikutusta?
 
"suski"
Sun kainaloissa on ohut iho ja ihonalaisten kudosten väri näkyy paremmin läpi (vertaa häpyhuuliin). Kaikilla kainalot ovat vähän tummemmat kuin iho muualla. Siihen auttaa vain valkaisuvoiteet, mutta ne ovat todella epäterveellisiä.
 
"vieras"
miten kukaan voi epiloida muualta kuin sääristä.... eikö se tuska ole ihan valtava, varsinkin kainaloista.
Epiloin kerran alakerrasta ja tuskan hiki vaan valui. kainoloa en uskalla ajatellakkaan.
Kainalon tummentumiseen ehdotan että koita vaihtaa dödöä, jos sun iho reagoi tiettyyn dödöön erilailla.
 
"mami"
[QUOTE="suski";22480849]Sun kainaloissa on ohut iho ja ihonalaisten kudosten väri näkyy paremmin läpi (vertaa häpyhuuliin). Kaikilla kainalot ovat vähän tummemmat kuin iho muualla. Siihen auttaa vain valkaisuvoiteet, mutta ne ovat todella epäterveellisiä.[/QUOTE]

Ei kaikilla ole, ei mulla ole yhtään tummemmat kainalot kuin muu iho.
 
..
Mulla on sama ongelma kuin ap:lla, eikä ainakaan dödömerkin vaihtaminen näiden markettimerkkien sisällä vaikuta, ei myöskään kuorinta. Auringonotostakaan tummuus ei voi johtua. Sitruunaa en kyllä ole kokeillut ;)
 
samasta kärsivä
Mulla on kans sama ongelma. Johtuu pitkälti dödöstä ja ihon kuivumisesta. Se mikä parhaiten auttaa, on säännöllinen kuoriminen ja rasvaaminen. Ennen häitäni hieroin sitruunalla parin viikon ajan suihkun yhteydessä, kuorin kuorintavoiteella joka toinen pv ja rasvasin hyvin imeytyvällä voiteella. Auttoi todella hyvin. Ikävä kyllä ongelma palaa, jos ei jatkuvasti kuori ja rasvaa. Pitäisi varmaan vaihtaa johonkin toiseen dödöön, esim. deodoranttikiveä olen miettinyt.
 

Yhteistyössä