J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei mene läpi:Mustilla naisilla on todella harvoin selluliittia, johtuen ihon erilaisesta rakenteesta.
En kyllä ymmärrä, kuinka selluliitti taikka muutama liikakilo haittaisi seksin harrastamista?
Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkiksen:no ei se ihan niin hyvin mennyt, sori vaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Onhan toikin selitys kun et saanut sen edes nousemaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Onhan toikin selitys kun et saanut sen edes nousemaan...
Mikä fucking pelle siellä nyt ei tajua, että minun Jukkiskukkiksen välejä ei voi tuollaiset hörhöt pilata, vaikka kuinka yrittää. Jukkiskukkiksella oli suurin suomalainen pippeli, minkä olen nähnyt 26 cm pitkä ja 8 paksu!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fucking:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Onhan toikin selitys kun et saanut sen edes nousemaan...
Mikä fucking pelle siellä nyt ei tajua, että minun Jukkiskukkiksen välejä ei voi tuollaiset hörhöt pilata, vaikka kuinka yrittää. Jukkiskukkiksella oli suurin suomalainen pippeli, minkä olen nähnyt 26 cm pitkä ja 8 paksu!![]()
Sinulla on tarkka silmä...tai sitten sinulla olikin mittanauha mukana...he,he
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Olen 59 vuotias ja painan 98 kg. Kyllä tähän ruhoon selluliittia mahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Olen 59 vuotias ja painan 98 kg. Kyllä tähän ruhoon selluliittia mahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Vitun urpo, fucking this and that. Olenpas fiksu teinipoika! Äitini on ylpeä minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Vitun urpo, fucking this and that. Olenpas fiksu teinipoika! Äitini on ylpeä minusta.
Teeppä vale Ghana nyt itsellesi palvelus ja lopeta minuna esiintyminen, ei paljoa lapsellisempaa toimintaa voi olla, kun toisena esiintyminen. En pysty ymmärtämään, miten joku voi olla noin helvetin kateellinen, että olen syntynyt Ghanassa ja siksi pitää esiintyä minuna, vai oletko kateellinen siksi, että minun ja Jukkiskukkiksen tapaaminen meni hyvin ja molemmat ollaan oltu hyvin tyytyväisiä? Mikä sun ongelmasi on? Vitun Urpo!
Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Vitun urpo, fucking this and that. Olenpas fiksu teinipoika! Äitini on ylpeä minusta.
Teeppä vale Ghana nyt itsellesi palvelus ja lopeta minuna esiintyminen, ei paljoa lapsellisempaa toimintaa voi olla, kun toisena esiintyminen. En pysty ymmärtämään, miten joku voi olla noin helvetin kateellinen, että olen syntynyt Ghanassa ja siksi pitää esiintyä minuna, vai oletko kateellinen siksi, että minun ja Jukkiskukkiksen tapaaminen meni hyvin ja molemmat ollaan oltu hyvin tyytyväisiä? Mikä sun ongelmasi on? Vitun Urpo!
Eipäs pojalla ole iso sanavarasto kun jatkuvasti sanoo" Vitun Urpo...."
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Vitun urpo, fucking this and that. Olenpas fiksu teinipoika! Äitini on ylpeä minusta.
Eipäs pojalla ole iso sanavarasto kun jatkuvasti sanoo" Vitun Urpo...."
Olen Ghanassa 1985 vuonna syntynyt TYTTÖ! jos ette vieläkään tajua, niin ei mahda mitään. Omapa on häpeenne! Vitun Urpot!
Eikä nyt kauheasti voi kehua sun laskutaitoa. Justiin osaat laskea viiten ja sitten se on sun mielestä jatkuvasti! Vitun URPO!