J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mumbamama:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
minulla on hiv, kuppa, satiaisia, klamydia ja tuberkuloosi, ei kai ne haittaa??
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
Mä ehkä voisin opettaa... Missäpäin oleskelet? Itse asun keskisuomessa
Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
Keskisuomi on aika laaja... Itse asun Himoksen kupeessa...
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
En kerro missä asun, mutta kohtalaisen usein käyn Jyväskylässä... Joten jos siellä pääsisit käymään...
Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
En kerro missä asun, mutta kohtalaisen usein käyn Jyväskylässä... Joten jos siellä pääsisit käymään...
Kyllä onnistuu. Miten saan sinun yhteyttä? Haluttaa niin!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
Tällä palstalla näköjään joku tykkää varastella nimimerkkejä. Käviskö Ghana sama paikka ja aika perjantaina?
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
Minä tulen jukkiskukkiksen ja sen kavereiden kanssa. Varaudu ryhmäseksiin.
Tällä palstalla näköjään joku tykkää varastella nimimerkkejä. Käviskö Ghana sama paikka ja aika perjantaina?
Eli montako sieltä tulee ja kumpana päivänä? Ryhmäseksiä en harrasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Löytyiskö Tummaihoista naista opettamaan nuorta suomipoikaa tavoille?![]()
Eli montako sieltä tulee ja kumpana päivänä? Ryhmäseksiä en harrasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Jukkiskukkis:Minä vaan tulen ja annatko mullekin sitten. Nähdään silloin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Nyt tämä fucking Urpo varasti minu nimimerkki. Minä voin kanssa lyödä tuolle pellelle mustansilmän... Mut nähdään oikeasti perjantaina puoliltapäivin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Nyt tämä fucking Urpo varasti minu nimimerkki. Minä voin kanssa lyödä tuolle pellelle mustansilmän... Mut nähdään oikeasti perjantaina puoliltapäivin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Nyt tämä fucking Urpo varasti minu nimimerkki. Minä voin kanssa lyödä tuolle pellelle mustansilmän... Mut nähdään oikeasti perjantaina puoliltapäivin!![]()
Älä sinä yritä siinä, sinä varastit minun nimimerkkini. Hanki oma!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:Miten meni teidän treffit?
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:Miten meni teidän treffit?
Treffit meni huonosti. Makasin kuin lahna kun Jukkiskukkis yritti survoa kaluaan vittuuni. Lisäksi selluliittini häiritsivät. Lopuksi Jukkiskukkis lähti nauraen pois ja sanoi, ettei minusta ole mihinkään. Että siis pieleen meni. Kyllä suomitytöt ovat parempia, täytyy tunnustaa.