Meille on uuteen kotiin tulossa merbauta. Tänään Starkilla myyjä neuvoi jättämään lattiat matoista vapaiksi ainakin 6 kk ajaksi. Parketin väri kuulemma muuttuu erityisesti auringossa niin paljon että saattaa jäädä parkettiin maton kuvat. Ja sitten kun muuttaa myöhemmin mattojen paikkaa niin vanhat paikat näkyvät. Onko kenelläkään kokemusta moisesta?