Myy ne ja ostaa ihmiset. Paljon. MUTTA siitä saatava provikka on aika surkea ja tuo kotimyyntihomma on aika rankkaa, ainakin Me&I. Aina saa olla tyrkyttämässä kutsuja ja multa ainakin on mennyt maku ihan täysin mun entiseen kaveriin joka on nyt Me&I myyjä. MONTA kertaa kaudessa tulee viestiä milloin tekstarilla, milloin s-postilla, milloin FB:ssä että "kalenteri eteen ja varataas kutsut!" Mua ärsyttää! Itsekin kotimyyntiä tekevänä en jaksa ahdistella kavereita ja tuttuja koko ajan. Saatan kerran-kaksi vuoteen laittaa henkilökohtaisempaa viestiä kutsuista, aina en edes sitä. Kun on kohta 6 vuotta tätä tehnyt niin ei tarvii enää olla agressiivinen ja tyrkyttää, ei sillä että olisin ollut sitä alun alkaenkaan. Me&I:lla on musta muutenkin tosi tylsä olla töissä (itse otin paljon selvää kun harkitsin myyjäksi ryhtymistä) - on TOSI tiukka konsepti ja järjestys miten vaatteet esitellään, miten saa myydä mallistonsa pois, ei saa myydä MITÄÄN muuta samalla...
Että jos lisätuloja haluaa ja kotimyynti vois olla se oma juttu, ni en mä Me&I-edustajaksi ihan ekana alkaisi... Mun kavereista/ystävistä 4 on ollu ja kaikki lopettanut... Itse olen myynyt kohta 6 vuotta Kotigastronomi-mausteita ja voin kyllä suositella. Niistä jää hyvä kate käteen, lisäksi bonukset ja jos miettii että ostaako 30 eurolla yhden lasten T-paidan vai 10 pussia mausteita, ni aika moni valitsee ne mausteet, siinä tuntee saavansa - ja saa kanssa - enemmän vastinetta rahalleen.