tulossa pikkuhuora vai?

mitä mieltä ootte siitä että olen viistoist ja tahdon päästä erään neitsyydestä. tahdon kokemuksia seksin saralta. olen kirjotellu nettii rohkeesti kaikkee mutta vielä henk-koht en ole vielä edenny vaikka lähellä on olluki. monen kanssa ollaa seskistä kirjoteltu ja halua olisi. mutta onko rohkeutta?
mitä miettä ootte??? kertokaa iha suoraa:confused:
 
mitä nää munankipeet pikkuhuorat tekee tällä palstalla, jossa on pääasiassa tai lähes ainoastaan äitejä ja isiä, raskaana olevia ja perheihmisiä ? Painu suomi24 palstalle, siellä ne muutkin teinihuorat on...palsta on kaksplus, joka on tarkoitettu pienten lasten äideille pääasiassa ja muille perheihmisille. Vai oletko kenties paljonkin sitä lehteä lueskellut ?
 
Kuunteletko todella meidän neuvoja vaikka pyydät suoraan neuvomaan?
Mun neuvoni on, että pidä neitsyydestä kiinni.
itse aloitin seksin harrastelun surullisen aikaisin. Ja sillä on todellakin ollut kauaskantoiset seuraukset.
Mutta, Sinä päätät.
:hug:
 
Päätös on tietysti sinun, mutta kehoittaisin miettimään ainakin kymmenen kertaa ennen kuin ryhdyt mihinkään peruuttamattomaan. Kannattaa miettiä asiaa myös tulevaisuuden kannalta. Fakta on se, että miehet ja pojat arvostavat naisia ja tyttöjä, jotka eivät ole jaelleet lootaansa pitkin kyliä kuin irtokarkkeja kavereille.

Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen omaan tilanteeseeni (ja avomies myös), sillä olin yhdynnässä ensimmäisen kerran "vasta" 18-vuotiaana juuri tämän samaisen poikaystävän kanssa, mikä tuntuu nykyään olevan ihailtavaa ja harvinaista. Mies ainakin osaa arvostaa asiaa erittäin paljon, eikä hän itse ainakaan katselisi (enkä minä) partneria, jolla olisi takana monia huolimattomia seksisuhteita! Muutama vakava seurustelusuhde on hyväksyttävää, mutta irtosuhteet on jotakin ihan järkyttävää.

Tämä on siis oma mielipiteeni ja toivottavasti pistät omat suunnitelmasi harkintaan. Äläkä ainakaan netistä sitä seksiseuraa hae!

Edit: Pointti oli siis se, että nuorella iällä huoraaminen on monelle miehelle myöhemmin järkyttävä turn off. Siinä vaiheessa kukaan ei enää halua sinua tai jaksa katsella vakavassa suhteessa. Miehet haluavat vain käyttää sinua hyväkseen sillä he tietävät, että sinulta saa seksiä, kunhan vähän mielistelee.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä