Tulojen ilmoittamisesta päiväkotiin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Tietääkö kukaan tuosta vuokratulon ilmoittamisesta päiväkotiin tulotietojen yhteydessä, että pitääkö siihen laittaa se vuokra minkä saan tililleni vai riittääkö se "voitto-osuus" siitä? Siis kun saan 620 e tilille, josta 340 e menee vastikkeeseen ja 120 e kyseiseen asuntoon kohdistuvan lainan korkoihin, niin ilmoitanko mä vuokratuloksi 620 e, 280 e vaiko kenties 160e? :whistle:

Ja joo kysyn päiväkodista jos on epäselvää, mut aattelin josko joku tääl tietäis niin tääyttäsin saman tien oikein. =)

Sori, en osaa auttaa, mutta kysyisin tähän samaan ketjuun että miten minä ilmoitan tuloni kun ei ole mitään säännöllistä kk palkkaa! Joskus on enemmän palkka ja joskus naurettavan vähän.. Viimeks napsahti 150 e ja sit ens kuussa tulee paljon isompi palkka...

Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Sori, en osaa auttaa, mutta kysyisin tähän samaan ketjuun että miten minä ilmoitan tuloni kun ei ole mitään säännöllistä kk palkkaa! Joskus on enemmän palkka ja joskus naurettavan vähän.. Viimeks napsahti 150 e ja sit ens kuussa tulee paljon isompi palkka...

Eikös se silloin mene niin, että sun on vaan joka kuu vietävä se palkkakuitti sinne päiväkotiin, ja sen mukaan sitten laittavat laskut. Niinhän se menee aika monella.

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:

Eikös se silloin mene niin, että sun on vaan joka kuu vietävä se palkkakuitti sinne päiväkotiin, ja sen mukaan sitten laittavat laskut. Niinhän se menee aika monella.

Voi hemmetin hemmetti! Jopa on ärsyttävää jos se noin sit menee!! Mutta siihen hakemukseen joudun nyt sit kuitenkin liittämään ton mun minipalkan kuitin ja laittamaan siihen kaavakkeeseen noi mun tuloiks... (?)

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:

Voi hemmetin hemmetti! Jopa on ärsyttävää jos se noin sit menee!! Mutta siihen hakemukseen joudun nyt sit kuitenkin liittämään ton mun minipalkan kuitin ja laittamaan siihen kaavakkeeseen noi mun tuloiks... (?)
En oo kyl ihan varma että mitä siihen nyt sit laitetaan, mut veikkaisin että laitat sen mikä ul nyt on saatavilla ja ilmoitat siihen että palkka vaihtelee, toimitat palkkakuitit kuukausittain? Tää on vaan veikkaus...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä oli sama juttu tulojen kanssa, ja eivät tee maksu päätöstä kuukausittain, toimitettiin sitten palkkatodistus 6 kk välein

Okei, eli puol vuotta menis sit mun ton minipalkan mukaan ja sit puolen vuoden päästä annan uuden palkkakuitin..?

Eikös siihen laiteta sitten keskiarvo jos tulot vaihtelee. Ei sinne päiväkotiin joka kk voi palkkakuitteja viedä kun ne laskutkin tulee jostain kaupungin/kunnan päivähoito-osastolta tms eli päiväkoti ei itse laskuta.

Yhteistyössä