tulkitkaapa tätä raskaustestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
Menkkojen olis pitänyt alkaa eilen. Ei näy eikä kuulu, eikä minkäänlaisia menkka jomotuksia, kuten normaalisti. Huonovointisuutta ja rintojen arkuutta senkin edestä.
Testiin sain testiajan sisällä kuvan mukaisen viivan. Testinä rfsu. Ennen en ole tuollaista saanut. Livenä siinä näkyi hitusen väriäkin. Kuvaan sitä ei saanut juurikaan. Mieskin huomasi viivan heti. Mietiyttää vain että eihän tuo vain ole "viivanpaikka"? :( Huomenna varmaan kipasen hakemaan uuden testin, mutta olis kiva kuulla, että mitä tuosta tuumitte. :)

vrvpp4 - Image - Aijaa.com

Kyllä toi nega on valitettavasti, ainakin mun silmään, varsinkin jos testi rfsu. Ite aikoinaan ostin yhden 2kpl paketin rsfsu:ta ja noi negat sai mut hysteerisenä tiirailemaan testiä joka kantista (en toivonut silloin raskautta), näyttivät juuri tolta. Ja tosiaan negoja kuitenkin olivat, vaikka siihen tulee selkeämmin näkymään se viivanpaikka kuin muihin.

Minunkin silmiin nega, MUTTA olen itse saanut samoilla testeillä kaksi negatiivista ja sitten positiivisen. Kaksikin kertaa jopa :D Jostain syystä ei hormonit näy mulla noissa testeissä niin nopsaan..

[QUOTE="hämmentynyt";28527058]Ei ole kuivunut testi. Muutaman minuutin kuluttua testin otosta kuvattu. Höh, vauvaa on niin kovasti toivottu! :( -Ap[/QUOTE]

No älä nyt vielä luovu toivosta. :)
Jos ei tosiaan näy kuvasta kuten kuvailit, ei voi tietää.

[QUOTE="nnn";28527087]No älä nyt vielä luovu toivosta. :)
Jos ei tosiaan näy kuvasta kuten kuvailit, ei voi tietää.[/QUOTE]

Jep, ei se nega meinaa välttämättä muuta ku et testi on tehty liian aikaisin. Siis että testin herkkyys ei riitä vielä näyttämään hormonimääriä.

Voi olla positiivinenkin, kannattaa tehä uus testi. Mulla samalla testillä samannäkönen "haamu" ja sisko sanoi olevan nega, mutta nyt 20vkoa myöhemmin kova myllerrys käy mahassa :)

Aikanaanhan suositeltiin testaamaan vasta kun kuukautiset oli 2 viikkoa myöhässä. Oli varmasti jo tarpeeksi raskaushormonia virtsassa, ei tarvinnut turhaan arpoa ja tehdä mahdollisia virhetulkintoja.

Kyllä toi ihan selkeä nega on kun ei siinä näy "haamuakaan" ja pelkkä testiviivan näkeminen ei riitä sillä se näkyy siinä testitikussa muutenkin.(katsoppa tikkua uudestaan kun sellaisen ostat niin näet sen viivanpaikan jo ennen kun pissailetkaan) Ohjeissa on myös sanottu kuinka sitä tikkua luetaan. Siihen tikkuun kyllä tulee hitusenkin väriä jos raskaushormoonia on tarpeeksi.

KUITENKAAN en voi sanoa, ettetkö olisi raskaana, sillä testit ei sitä välttämättä tunnista niinkuin moni täällä jo sanoikin :)
Eli uutta testiä vaan jos ei menkkoja kuulu! tsemppiä raskautumiseen!

Kyllä toi ihan selkeä nega on kun ei siinä näy "haamuakaan" ja pelkkä testiviivan näkeminen ei riitä sillä se näkyy siinä testitikussa muutenkin.(katsoppa tikkua uudestaan kun sellaisen ostat niin näet sen viivanpaikan jo ennen kun pissailetkaan) Ohjeissa on myös sanottu kuinka sitä tikkua luetaan. Siihen tikkuun kyllä tulee hitusenkin väriä jos raskaushormoonia on tarpeeksi.

KUITENKAAN en voi sanoa, ettetkö olisi raskaana, sillä testit ei sitä välttämättä tunnista niinkuin moni täällä jo sanoikin :)
Eli uutta testiä vaan jos ei menkkoja kuulu! tsemppiä raskautumiseen!

Näitä testejä olen muutaman tehnyt kolmen vuoden yrityksen jälkeen, joten uskon kyllä, että tulkitsen sitä oikein. ;) Kuvassa se ei ikävä kyllä välity, mutta testissä on myös hitusen väriä. En ole ikinä aiemmin saanut näkymään kun sen valkoisen viivan testiajan jälkeen, joten siksipä tuo mietityttää. -Ap

Nega tuo on. Osta huomenna digi testi niin ei tarvitse viivoja kyttäillä! Tai sitten odottelet viikon ja testaat uudelleen ( hermot ei kyllä ehkä kestä odotella! ;) ). Toivotaan että se plussa sieltä tulisi!

mä nään negan.
Mutta mulla rfsu testit on aina näyttäny negaa kun niillä oon testannu, joka kerta oon menny siihen ne on halpoja lumoon.

Kerran piruuttain testattu 3 testiä

menkat 2vrk myöhässä - apteekin raskaustesti +
menkat 3vrk myöhässä rfsun testi -
menkat 4vrk myöhässä aamupissa rfsun testi -
menkat 4vrk myöhässä iltapissa clearblue 2-3 raskaana =D

luulin aluksi että apteekin testi huijasi piti testata uudestaa ja useasti.

ei noissa näy viivan paikkaa uutena. Oon niitä aika monta tiiraillu :D Jos vähänkin väriä niin olet raskaana, voi alussa olla tosi himmeä. Toki aikaisin kun testaa niin vuoto saattaa vielä alkaa ja testo antaa + jos raskaushormonia on ehtinyt vähän erittyä, riittää jo hedelmöittyneen munasolun hipaisu kohdun seinää ilman kiinnittymystä.

mitä tuossa on tulkittavaa? Nega mikä nega, odota nyt edes viikko ja testaa vasta sitten uudestaan. Miksi tuhlata rahojaan liian aikaisiin testeihin, vaikka kuinka toivois olevansa raskaana? Kyllä se sen plussan näyttää,jos aihetta on, sitten kun on sen aika.

Ei kokemusta tosta merkistä, mutta meillä ollu superhaaleita apteekin raskaustestissä ja predictorissa (suosittelen käyttämään jompaa kumpaa :)) heti menkkojen oletettuna alkamispäivänä ja kolme ihanaa vintiötä sieltä on tullu :) Eli älä menetä vielä toivoasi vaan hae uusi, toisen merkkinen testi apteekista. Ymmärrän hyvin, että haluaisit tietää mahdollisimman pian vastauksen, olen itse samanlainen, vaikka lapset on helposti tulleetkin.

Minulla näky juuri tuohon tyyliin tämän raskauden eka testi. Tein sen 18.12. Miehen mielestä haamu plussa, mutta itse en siihen luottanut. 30.12 tein uuden testin ja sain selvän plussan :). En ymmärrä miksi ilman kiireellistä syytä kotkut tekee testejä päivittäin?! Jos testi on tullakseen plussaksi, ja lapsi toivottu niin ihan normaalia elämääähän sen jälkeen jatketaan... Kyllä riittää viikon päästä testaaminenkin.

En ymmärrä miksi ilman kiireellistä syytä kotkut tekee testejä päivittäin?! Jos testi on tullakseen plussaksi, ja lapsi toivottu niin ihan normaalia elämääähän sen jälkeen jatketaan... Kyllä riittää viikon päästä testaaminenkin.

Parhaimmillaan olen testannut viikkoa ennen kuin menkat olisi alkanut. :ashamed: Tällaiselle hätähousulle viikko odotetusta menkkojen alkamispäivästä olisi mahdottomuus. Ja kyllä mun elämä on jokaisesta plussatestistä muuttunut ja normaalielämä on siitä kaukana :D Hysteerinen raskaushulluus on niin ihanaa :heart:

Yhteistyössä