Tulkitkaa uneni?

  • Viestiketjun aloittaja uneksija
  • Ensimmäinen viesti
uneksija
Unessa olin palavasti ihastunut toiseen mieheen. Se toinen oli sairaalassa, mutta sillä ei ollut mitään vakavaa, omat vaatteet päällä ja meni miten halusi siellä. Sairaala oli jostain syystä meidän naapurissa. Vein sille muffinsseja ja pidin seuraa, me ei tehty mitään, hillitsin itseäni hirveästi.

Oma mieheni oli ihmeen ymmärtäväinen tilanteesta, ja lähtiessäni halasin miestäni lujaa ja sanoin, että kyllä mä varmaan sua rakastan enemmän. On vaan niin ikävä sitä miestä, että kurkkua kuristaa.

Oudointa tässä oli se, että tuo mies oli minun mieheni, ehkä vähän eri vaatteissa, mutta kuitenkin. Unessa tuo ei ollut mikään kadonnut kaksoisolento vaan ihan "toinen mies", siis ihastukseni, mutta oma mieheni.

 
ökkis
Hmm... onko miehesi tai teidän suhteenne muuttunut paljon suhteenne alkuajoista, tai toivoisitko hänen tai tilanteenne olevan hyvinkin erilainen? Vietättekö tarpeeksi aikaa yhdessä - jotenkin tuo hoivaamisen tarve herättää senkin kysymyksen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ökkis:
Hmm... onko miehesi tai teidän suhteenne muuttunut paljon suhteenne alkuajoista, tai toivoisitko hänen tai tilanteenne olevan hyvinkin erilainen? Vietättekö tarpeeksi aikaa yhdessä - jotenkin tuo hoivaamisen tarve herättää senkin kysymyksen.
Onhan se muuttunut, mutta rakastetaan toisiamme kovasti, ollaan aika paljon yhdessä, iltaisin kyllä tuo iltavirkku yksivuotias häärää mukana. Tuossa unessa "toinen mies" oli ehkä tosiaan vähän nuorempi, kun tukka oli tuuheampi.

Kaipaan varmaan sitä alkuajan huumaa kaikkein eniten, että osuit varmaan ihan nappiin :) Kiitos!
 

Yhteistyössä