V
"vieras"
Vieras
Voisiko joku kiltti tulkita mun verensokeriarvoja. Eli mulla todettiin raskausdiabetes ja olen nyt mittaillut arvoja aamulla ja aterioiden jälkeen.
Eilen paastoarvo oli 5.0, ja aterian jälkeiset 5.7-6.8. Tänään paastoarvo oli 5.6, sen jälkeen söin aamupalan, ja arvo oli tunnin päästä 5.3. Miksikähän se laski paastoarvosta? Muutenkin olen miettinyt, että voiko sillä olla merkitystä syönkö iltapalan vai en? Kun tuntuu, että jos en syö, niin paastoarvo on korkeampi???
Eilen paastoarvo oli 5.0, ja aterian jälkeiset 5.7-6.8. Tänään paastoarvo oli 5.6, sen jälkeen söin aamupalan, ja arvo oli tunnin päästä 5.3. Miksikähän se laski paastoarvosta? Muutenkin olen miettinyt, että voiko sillä olla merkitystä syönkö iltapalan vai en? Kun tuntuu, että jos en syö, niin paastoarvo on korkeampi???