Tulkaas yökukkujat pinoon :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mitä kuuluu?

Mun piti mennä tänään Anatolian kanssa terassille, mut se peruuntui niin päätin rentoutua ja vetää kotona kalsarikännit. :D Keskellä viikkoa, ei oo yhtään mun tapaista. :rolleyes:

[QUOTE="Piparnakkeli";24178542]Valvon kun ei oikein uni maita, olisi kamala hinku järjetellä koti uusiksi just nyt.. :)[/QUOTE]

Noi hingut tulee just aina myöhään yöllä. :D Tai siivousvimmat kun pitää lähteä johonkin. :D

Täällähän minä :wave: Meen kyllä kohta nukkumaan jo.

Kalsarikännit on välillä parhautta, itekin vedin tossa pari iltaa sitten samalla kun leivoin. :D

Tulin äsken treffeiltä himaan, ei ne ollutkaan niin pahat kuin aluksi luulin. Huh.

[QUOTE="rtee";24178618]Sama ongelma, valvon selvinpäin, mutta lapsia ei ole :D[/QUOTE]

Sama juttu täälläkin, ei lapsia, paitsi karvasia, valveilla vielä, mies on baarittelemassa, ei osaa mennä yksin nukkumaan vielä. Ja sitäpaitsi mä tiedän että se tulee kuitenkin pitsa kainalossa kotiin, vesi kielellä odottelen.

[QUOTE="höö";24178625]Sama juttu täälläkin, ei lapsia, paitsi karvasia, valveilla vielä, mies on baarittelemassa, ei osaa mennä yksin nukkumaan vielä. Ja sitäpaitsi mä tiedän että se tulee kuitenkin pitsa kainalossa kotiin, vesi kielellä odottelen.[/QUOTE]

Mun on tehny mieli pitsaa koko päivän, lähetätkö jämät tänne? :D

[QUOTE="rtee";24178631]Mun on tehny mieli pitsaa koko päivän, lähetätkö jämät tänne? :D[/QUOTE]

Hehee, musta tuntuu että jäljelle ei jää kuin se laatikko, ja seki menee koiran iloksi nuoleskeltavaksi ja pilkottavaksi. Mut jos jotain jää tuun tänne huuteleen että mihpäi pistetään.

Yhteistyössä