Tulis kunnon ukkoskuuro, niin eiköhän nuo ottas jalat alleen

Aijaa mitä se valehtelu auttaa tässä asiassa kun ohisalo myönsi et poliisi päättäköön vaik hän itse on poliisiñ ylinvalta? Joka päättää miten poliisi toimii? Ni miksi tollasesta valehtelis? Hän siis antoi vapaat kädet? Vaikka on ylinvalta? Ei kovin hyvää mainosta itselle? Eikös valehtelemalla haluta hyötyä itselle eikä huonoa mainetta? Ja joo ei ne koko aikaa valehtele?
Juu ei ne koko aikaa... ne on sen verran viksuja ja valveutuneita, etteivät tee töitä vapaa-ajalla.

• Tykkää
Reactions: Elena777
No miksi sanoit sitten et kritisoit muualla. No haluutko kertoo vaik yhden asian missä kritisoit persui?
Koska olen kritisoinut heitä paikoissa missä he kirjoittavat.
En sano, et tee mitään sillä tiedolla. Sen voin sanoa, että olen antanut palautetta mm. Tynkkyselle.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
No hyvä tee sama vasemmiston kohdalla myös. Elä kritisoi täällä. Ni sithän se on tasapuolista.
Mä olen tehnytkin saman, mutta täällä olen vastaillut vasemmiston faneille joskus.
Älä ihan oikeasti yritä määrätä missä ja miten mä kommentoin, olet jo hävinnyt sen taistelun:)

• Tykkää
Mä olen tehnytkin saman, mutta täällä olen vastaillut vasemmiston faneille joskus.
Älä ihan oikeasti yritä määrätä missä ja miten mä kommentoin, olet jo hävinnyt sen taistelun
No sun logiikan mukaan se kritiikki p kohdistaa siellä missä on edustaja näin siis persu tapauksessa. Mut sit vapaammin voikin mollata vasemmistoa ja siihen ei pidä sun rautanen sääntö et edustajalle suoraan kerrottaan mielipide :) vaan voi mukavasti trollata vasemmistoa huonoksi. Pitäisit linjan sitten jämptisti. Mut siihenhän persu trollit ei pysty .

No sun logiikan mukaan se kritiikki p kohdistaa siellä missä on edustaja näin siis persu tapauksessa. Mut sit vapaammin voikin mollata vasemmistoa ja siihen ei pidä sun rautanen sääntö et edustajalle suoraan kerrottaan mielipide vaan voi mukavasti trollata vasemmistoa huonoksi. Pitäisit linjan sitten jämptisti. Mut siihenhän persu trollit ei pysty .
22nC.gif

• Haha

Yhteistyössä