Ja marpatus kuumuudesta alkakoon :kieh:
kultapossu 16.05.2010 #7 mulle kelpaa kesä 100000 kertaa paremmin kun talvi, mutta talvea jo odotan vain siksi että sillon meiän oma kultapalleroinen on siirtyny mahasta syliin :heart:
mulle kelpaa kesä 100000 kertaa paremmin kun talvi, mutta talvea jo odotan vain siksi että sillon meiän oma kultapalleroinen on siirtyny mahasta syliin :heart:
jaa 16.05.2010 #8 Kyllä mä talvesta tykkään miljoona kertaa enemmän kuin kesästä. Mutta kun loma on kesällä, niin siksi en ihan vielä talvea odota.
Kyllä mä talvesta tykkään miljoona kertaa enemmän kuin kesästä. Mutta kun loma on kesällä, niin siksi en ihan vielä talvea odota.
minä 16.05.2010 #9 Talvi on kiva,ei ole ötököitä http://www.youtube.com/watch?v=NCbMPIlrZXQ&feature=fvsr
vieras 16.05.2010 #10 No ei tarvi kauaa kuumasta valittaa ens viikon jälkeen kylmenee 10 astetta vaan päivisin
Mykkä kissa on mauton 16.05.2010 #12 No ei, kun pitkä kuuma kesä :heart: B) Ihan oikeus ja kohtuus, että kylmän talven jälkeen tulee ihana kesä ja paljon, paljon hellepäiviä.
No ei, kun pitkä kuuma kesä :heart: B) Ihan oikeus ja kohtuus, että kylmän talven jälkeen tulee ihana kesä ja paljon, paljon hellepäiviä.
ei talvea ei ei ei 16.05.2010 #13 Hyi talvea ja sitä koiranpaskaa kadulla. Ei voinu ees ulos mennä. Täyty kulkee vaan autolla!
Ondrej 16.05.2010 #14 Alkuperäinen kirjoittaja ei talvea ei ei ei: Hyi talvea ja sitä koiranpaskaa kadulla. Ei voinu ees ulos mennä. Täyty kulkee vaan autolla! Click to expand... Eikö sitä sitten kesällä ole?
Alkuperäinen kirjoittaja ei talvea ei ei ei: Hyi talvea ja sitä koiranpaskaa kadulla. Ei voinu ees ulos mennä. Täyty kulkee vaan autolla! Click to expand... Eikö sitä sitten kesällä ole?
Katherine Wheel 16.05.2010 #15 Tykkään kesästä, mut liian kuuma on liian kuuma. Kauhulla odotan huomista työpäivää ja keittiön lämpötiloja :'(
Tykkään kesästä, mut liian kuuma on liian kuuma. Kauhulla odotan huomista työpäivää ja keittiön lämpötiloja :'(
sähköpaimenkoira 17.05.2010 #16 Ei vielä talvea! |O Vielä ei ole ulkona edes liian kuuma. Sais vähän lämmetä ennen kuin olisi täsmälleen sopiva, mutta nyt on jo aika hyvä.
Ei vielä talvea! |O Vielä ei ole ulkona edes liian kuuma. Sais vähän lämmetä ennen kuin olisi täsmälleen sopiva, mutta nyt on jo aika hyvä.